Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:17:43 GMT

محمودی: والیبال به همکاری بیشتری نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۹۴۶۳

محمودی: والیبال به همکاری بیشتری نیاز دارد

یک کارشناس والیبال ایران گفت: تیم ملی ایران اکنون به المپیک صعود کرده و از الآن نیاز است با یک هم‌فکری و همکاری بیشتر در راستای پیشرفت این رشته تلاش کرد.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی با تبریک به مردم ایران بابت صعود تیم ملی والیبال به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار کرد: متاسفانه درون کشور روحیه خوبی نداریم، اما به اعضای تیم ملی والیبال ایران خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که به حق‌شان رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش‌بینی می‌شد که با وجود بازی‌های سخت جواز حضور در المپیک را کسب کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های کولاکوویچ پس از صعود ایران به المپیک

او افزود: بازی سختی برابر کره داشتیم که نشان می‌دهد دو کشور ژاپن و کره‌جنوبی خیلی خوب در والیبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از خطرهای اصلی برای والیبال ایران به شمار می‌روند. ما نیز باید در بدنه والیبال خود از افراد کار بلد و والیبالی استفاده کنیم، لیگ را سر و سامان ببخشیم و در زمینه باشگاهی پویاتر و بهتر عمل کنیم.

این ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: باید دست به دست هم دهیم تا والیبال را به شرایط بهتر رسانیم. الان والیبال به المپیک رسیده و نیاز به تلاش بیش‌تر، هم‌فکری و همکاری بیش‌تر دارد. هیات‌ها باید بیش‌تر مورد حمایت قرار بگیرند چون بازوان فدراسیون هستند. باید در بحث آقایان و بانوان بیش از این‌ها تلاش کنیم و مهره‌ها را درست و در سر جای خود بچینیم.

وی درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی ایران در این مسابقات نیز گفت: شرایط بهتر شده است و کادرفنی عملکرد بهتری در تعویض‌ها داشت و دست‌شان بازتر بود، اما در بازی‌های حساس استرس زیادی میان بازیکنان وجود داشت که سخت‌ترین بازی ما هم مقابل کره بود. اگر می‌باختیم همه چیز را از دست می‌دادیم و والیبال به یک افت چهار ساله فرو می‌رفت، خوشبختانه بازیکنان با تجربه‌ای که داشتند این تیم را شکست دادند.

این کارشناس والیبال ایران درباره شرایط ملی‌پوشان در مسائل فنی نیز گفت: همه نفرات هماهنگی خوبی داشتند، اما من فکر می‌کنم بازیکنان بلند زن ما باید بیش‌تر آماده شوند و بیش‌تر تلاش کنند. میلاد خوب بود، شهرام و پوریا هم باید بیش‌تر آماده باشند. البته این آماده نبودن طبیعی بود چون شهرام مدتی از تیم ملی دور و از لیگ وارد ترکیب اعزامی شد. پوریا هم به تازگی از لهستان آمده بود.

او افزود: البته آقای داورزنی تجربه خوبی دارد و ان‌شاءالله از افراد والیبال در جای درست استفاده می‌کند تا در کنار مسائل فنی، باتوجه به مدیریت درست نیز موفقیت بیش‌تری را خصوصا درون خود بازی‌های المپیک کسب کنیم.

محمودی در پاسخ به این سوال که ‌آیا در نبود امیر غفور به دلیل مصدومیت، شهرام محمودی انتظارات را برآورده کرد؟ توضیح داد: همان‌طور که همیشه گفته‌ام امیر و شهرام مکمل هم هستند، فشار در این پست زیاد است و اگر به کار قدرتی نیاز داریم غفور بهتر است و اگر به کار سرعتی بیش‌تری نیاز داریم شهرام. این دو ستاره ذوج خوبی برای هم هستند. البته یلی هم زحمت زیادی کشیده و باید با پیگیری تمریناتش حداقل ۱۰ سال در تیم ملی باشد. نفراتی مثل مجرد، کریمی و یلی جوانان بسیار خوبی هستند که باید با تمرینات و انگیزه بالا برای المپیک تیم خوبی تشکیل دهند.

این پیشکسوت والیبال ایران در پاسخ به این سوال که اکنون نیاز تیم ملی چیست؟ توضیح داد: من فکر می‌کنم تیم ما باید انگیزه بالاتری داشته باشد. باید لیگ خود را به گونه‌ای برگزار کنیم که به دلیل فرسایشی بودن ستاره‌های ما را با مصدومیت مواجه نکند. همان‌طور که دیدید غفور به خاطر استفاده زیاد آسیب دید. باید لیگ خوبی داشته باشیم که کوتاه و فشرده نباشد. باید از جوانان استفاده کنیم و کمیته فنی داشته باشیم تا مانند زمان آقای ولاسکو، همه نفرات در اوج و انگیزه بالا باشند. نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که تنها ۷ بازیکن اصلی و بقیه نیمکت نشین باشند، همه نیاز به انگیزه دارند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی والیبال تیم ملی ایران المپیک 2020 ژاپن بهنام محمودی پیشکسوت کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران افزود: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال 2014 تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

او با بیان این‌که من می توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس 2024 باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم