Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از ایستگاه راه آهن ارومیه بازدید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیر کل راه وشهرسازی استان، مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان و جمعی از مدیران با هدف بحث و تبادل نظر درخصوص ساماندهی و افزایش کیفیت خدمات ایستگاه‌ها و شبکه راه آهن در محدوده آذربایجان‌غربی از ایستگاه راه آهن شهر ارومیه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ایمنی جاده دسترسی به ایستگاه راه آهن شهر ارومیه، ساماندهی سکوها، افزایش بهره‌وری فضا‌های موجود در ایستگاه‌های راه‌آهن، ارایه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران قطار و ایجاد امکانات رفاهی از مهم‌ترین مواردی بود که در این بازدید بحث و بررسی شد.

اتصال آذربایجان‌غربی به حمل‌ونقل راه آهن کشور، زیرساخت کلیدی برای توسعه بخش‌های اقتصادی و گردشگری به شمار می‌رود که در حال حاضر با توجه به استقبال گسترده مردم از حمل‌ونقل ریلی، ساماندهی ایستگاه‌ها و شبکه ریلی مدنظر مسئولان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی جاده راه آهن مسافران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی