Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی مسابقات بزرگ استانی پرورش اندام به میزبانی شهرستان پیشوا برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست هماهنگی مسابقات بزرگ استانی پرورش اندام به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور سیروس جعفری معاون سیاسی‌انتظامی، سید عباس طباطبایی سرپرست شهرداری، پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان و قربانی رئیس هیئت پرورش اندام در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عباسی فرماندار پیشوا در این نشست اظهارداشت: انجام و میزبانی مسابقات ورزشی علاوه بر افتخار آفرینی در حوزه قهرمانی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در منطقه می شود.

وی افزود: ورزش همواره بعنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده و میزبانی چنین مسابقاتی باعث گرایش قشرهای مختلف به امر ورزش می شود.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: با توجه به انجام مسابقه در رده های مختلف نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، پیش‌بینی می شود شاهد انجام مسابقاتی در سطح بسیارعالی در شهرستان باشیم.

عباسی در پایان ضمن تاکید ویژه بر هماهنگی دستگاه های مختلف برای انجام شایسته ترین میزبانی در این مسابقات گفت: امیدواریم با توجه به پتانسیل‌های بی‌شمار این منطقه در حوزه ورزش شاهد گرایش بیش از پیش جوانان به ورزش باشیم.

گفتنی است، مسابقات استانی پرورش اندام به همت هیئت پرورش اندام و با همکاری شهرداری پیشوا در اوزان مختلف روز پنجشنبه و جمعه ۲۶ الی ۲۷ دیماه از ساعت 9 صبح در سالن شهید محمد حسینی شهرک نقش جهان، با حضور قهرمانان بزرگ کشوری برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اداره ورزش و جوانان پیشکسوتان شهرداری فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

اسدالله عباسی در نشست ستاد حجاب و عفاف با بیان اینکه براساس باور‌های دینی و مذهبی رعایت حجاب و عفاف تکلیفی شرعی است افزود: برای اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بهای سنگین مادی و معنوی پرداخت شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت کانون‌های فرهنگی تصریح کرد: حریم‌ها در اسلام مشخص و تعیین شده است و دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضوابط و نقشی که دارند در این بخش فعال باشند.
استاندار به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: از شیوه‌ها و روش‌های نوین جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بهره گرفته شود.
آقای عباسی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف ترویج عفاف و حجاب از افراط و تفریط در این حوزه پرهیز شود افزود: گردشگر پذیر بودن گیلان نباید سبب جولان فرهنگ غربی باشد و ما با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در گیلان هنجار شکنی صورت گیرد و با اقتدار تا پاک سازی کامل فرهنگ غربی ایستاده ایم گفت: به همه مسئولان و فرمانداری‌ها و همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که در اجرای هر چه بهتر این طرح با همدلی فعال باشند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.
در پایان هریک از مدیران حاضر در این نشست گزارش عملکرد خود را در حوزه مقابله با بد حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود