Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شهردار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده، جمع دیگری از مسوولان و خانواده های معظم شهدا در این محفل معنوی و صمیمی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست بر احیا و توسعه فرهنگ انفاق تاکید کرد و گفت: کمک و دستگیری از نیازمندان توفیق الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی افرادیکه دارای تمکن مالی مناسب هستند، با دستگیری از نیازمندان در اجر دنیوی و اخروی این کار خیر شریک شوند.

وی اظهار کرد: هر فردی در جامعه باید به اندازه توانایی اش برای کمک به نیازمندان استفاده کرده که این مساله نیازمند مشارکت اجتماعی همگانی است.

استمداد مدیرکل بهزیستی ایلام برای مشارکت مردم

مدیرکل بهزیستی استان ایلام نیز در این نشست خواستار مشارکت مردم برای حمایت از مددجویان بویژه کودکان بد سرپرست و بی سرپرست شد.

زهرا همتی افزود: از ابتدای تاسیس شیرخوارگاه بهزیستی ایلام تاکنون بیش از ۳۰۰ کودک در این مرکز پذیرش که بیشتر آنها از طریق مختلف ساماندهی شده اند.

وی نحوه ساماندهی این کودکان را از طریق فرزند خواندگی و یا سپردن به خانواده های جایگزین عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام با ذکر اینکه امسال تاکنون ۴۷ کودک بی سرپرست و بد سرپرست توسط بهزیستی ساماندهی شده، افزود: متقاضیان فرزند خواندگی در این استان فراوان بوده و خوشبختانه مسوولان قضایی نیز برای ساماندهی کودکان بی سرپرست همکاری مطلوبی با این سازمان دارند.

همتی با ذکر اینکه هم اینک ۵۰۰ مددجو اعم از معلولان، سالمندان، کودکان و ... در مراکز شبانه روزی این سازمان نگهداری می شوند خواستار مشارکت مردم برای ارایه خدمات هرچه مطلوبتر به این مددجویان شد.

در این نشست مسوولان و سایر شرکت کنندگان قول مساعد برای ارایه کمک به کودکان شیرخوارگاه بهزیستی را دادند.

۳۳ هزار مددجو از خدمات حمایتی بهزیستی ایلام برخوردارند.

برچسب‌ها مددجویان بهزیستی استان ایلام کودکان خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی استان ایلام کودکان خیابانی مددجویان بهزیستی استان ایلام کودکان خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران