Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی گفت: ۶۶۰ میلیون تومان برای توسعه شبکه برق به شهرستان خوسف اختصاص یافت که از این مبلغ ۱۵ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«محمد شفیعی» امروز (22 دی) در جلسه بررسی مشکلات برق رسانی به روستاهای شهرستان خوسف، اظهار داشت: پایلوت بافت های ارزشمند، شهر خوسف است و ظرفیت های مختلف صنعتی و دامداری داریم، لذا دهیاران باید پیگیر باشند که تا در فاصله یک کیلومتر از روستاها برای سایت های دامداری و صنعتی برق رسانی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شفیعی افزود: دولت موظف است برای تامین زیرساخت های آب، برق و گاز در سایت های توسعه روستایی اقدام کند و دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند ولی از آنجایی که منابع و اعتبارات کم است، دهیاران باید کمک کننده باشند.

 

شفیعی گفت: مقوله اشتغال، شاخص و اولویت اول در روستاهای شهرستان خوسف است و جوانان نیازمند می توانند برای واگذاری زمین به بنیاد مسکن معرفی شوند ولی زمین های واگذار شده برای ایجاد اشتغال باید سریع تر کار را شروع کنند، در غیر اینصورت باید زمین به فرد دیگری واگذار شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف به عنوان شهرستان پایلوت در اجرای جابه جایی تیرهای برق با کمک دهیاران انتخاب شده است، تصریح کرد: در هر روستای شهرستان سه تیربرق با کمک دهیاران و شوراها جابه جا می شود و دهیاران باید بابت خرید تیرهای برق طبق آیین نامه ها اقدام کند.

 

فرماندار خوسف افزود: سال گذشته 200 میلیون تومان برای جابه جایی تیرهای برق هزینه شده است و از آنجا که جابه جایی تیرهای برق یک‌دفعه ای امکان پذیر نیست، دهیاری ها باید بر اساس اعتبارات دهیاری ها، سه تیربرق را جابه جا کنند.

 

وی تصریح کرد: امسال برای توسعه شبکه برق شهرستان 660 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که تاکنون 15 درصد آن تخصیص یافته است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقام سخت سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار سلیمانی خوسف فرماندار خوسف بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این نشست با اشاره به اینکه در حوزه سلامت باید از ظرفیت خیران سلامت استفاده شود، گفت: برای ساخت و تکمیل مراکز درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: در دین اسلام همیشه به بهداشت و سلامت تاکید شده و امروز هم باید برای داشتن خانواده و جامعه سالم، بهداشت را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر فرزندآوری، گفت: خانواده‌ها ازدواج را آسان بگیرند تا زوج‌های جوان به فرزندآوری روی بیاورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ هم گفت: پارسال بیش از هزار و ۹۰۰ تولد در شهرستان داشتیم و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص دادیم.

علی کریمی افزود: بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات به مراکز درمانی اعطا شده است و بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک خیران سلامت به بخش درمان بوده است.

او همچنین گفت: مرکز جامع درمانی شیرین سو با اعتبار ۸ میلیارد تومانی و ۴ خانه بهداشت با اعتبار هر کدام ۱ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۱۰ خانه بهداشت نیازمند بازسازی و مرمت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با اشاره به اینکه پارسال ۲۲ تن مواد غیر بهداشتی و ۶ تن غذا و داروی فاسد و غیرقابل استفاده جمع آوری و معدوم شد، افزود: همچنین در طرح غربالگری دیابت و فشار خون بیش از ۹۳ درصد از جمعیت هداف شهرستان غربالگری شد.

دکتر کریمی گفت: در هفته سلامت بیش از ۳۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح طرح‌های درمانی، آغاز ساخت اورژانس پیش بیمارستانی، کارگاه‌های آموزشی و طرح غربالگری در شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ