Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا امینیان شامگاه یکشنبه در نشست پیگیری ساخت مسکن محرومین شهرستان شهرکرد با هدف بررسی و پایش آخرین وضعیت این طرح تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تا ۵ روز دیگر پیگیری‌های لازم برای انعقاد قراردادهای این افراد را انجام دهد.

وی افزود: دهیاران روستاهای شهرستان شهرکرد به منظور جذب سریع‌تر اعتبارات باقی‌مانده مرتبط با طرح ساخت مسکن محرومین افراد واجد شرایط را شناسایی و تا یک هفته دیگر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان تصریح کرد: در صورت سهل‌انگاری و کوتاهی در این زمینه به منظور جلوگیری از بازگشت اعتبارات، سهمیه به روستاهای دیگر منتقل می‌شود.

وی یادآور شد: برای صدور پروانه، تشکیل پرونده تسهیلات و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل اقدام لازم از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاران صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سهمیه شهرستان شهرکرد در طرح ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ واحد است.

در این طرح بانک‌های عامل موظفند ضمانت زنجیره‌ای برای پرداخت تسهیلات را از متقاضیان بپذیرند و با آنان همکاری داشته باشند.

احداث ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان شهرکرد از محل سهمیه ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری بهسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

۳۱ مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

از این تعداد ۳۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان شهرکرد است که باید در مدت یک سال ساخته، بهره‌برداری و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

چهارمحال و بختیاری به حدود ۵ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن محمدباقر نوبخت شهرکرد چهارمحال وبختیاری مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل