Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تیم شهرداری تبریز امروز میزبان نماینده فارس است.

ازهفته نوزدهم لیگ نخست فوتبال، تیم شهرداری تبریز، امروز ازساعت ۱۴ درورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم فجرشهید سپاسی شیراز خواهد رفت.

درجدول رده بندی، تیم فجرشهید سپاسی شیرازبا ۳۳ امتیازچهارم وتیم شهرداری تبریز هم با هفت امتیاز، قعرنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ نخست فوتبال تیم شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس

نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی در ششمین روز از فروردین، از پیگیری مستمر فرآیند‌های ارائه خدمت در مراکز زیرمجموعه دانشگاه در این ایام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدجواد راعی، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه به 10 هزار و 466 مراجعه کننده خدمت‌رسانی کرده‌اند که از این تعداد، 454 مورد مربوط به علائم تنفسی، 333 مورد مربوط به علائم گوارشی و 575 مورد نیز مربوط به حوادث ترومایی بوده است، همچنین 320 عمل جراحی در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های مجموعه بهداشت در شبانه روز گذشته اشاره کرده و از انجام سه هزار و 135 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان فارس در این بازه زمانی خبر داد.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی بازرسی‌های بهداشتی روز گذشته، 88 مرکز متخلف به مراجع قضایی استان معرفی، یک مرکز متخلف در زمینه رعایت موازین بهداشتی تعطیل و 476 کیلوگرم مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی نیز کشف و معدوم سازی شده است.

نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه تعداد بیماران ویزیت شده در مراکز خدمات جامع سلامت در شبانه روز گذشته را نیز هفت هزار و 247 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین چهار مادر باردار نیازمند به مراقبت‌های ویژه نیز با پیگیری کارشناسان سلامت استان، به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

وی گفت: در این بازه زمانی، کارشناسان این معاونت 113 مورد بازدید از سطح داروخانه ها، کارخانه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی استان داشته‌اند؛ همچنین درخواست‌های 163 مراجعه کننده به میز خدمت معاونت غذا و دارو در خصوص مسائل این حوزه پیگیری و پاسخ داده شده است.

راعی ادامه داد: از مجموع 837 ماموریت اورژانس در شبانه روز گذشته، 120 مورد مربوط به سوانح ترافیکی و 717 مورد نیز مربوط به موارد غیرترافیکی بوده است.

وی با بیان اینکه در سوانح ترافیکی شبانه روز گذشته، 157 نفر مصدوم شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 126 مصدوم بستری شده و 31 مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی آمار مراجعه به کمپ‌های نوروزی اورژانس در شبانه روز گذشته را 17 مورد و آمار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شبانه روز گذشته را نیز سه نفر اعلام کرد که با کمک امدادگران اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • ببینید| نماینده تبریز : رئیسی از شنیدن 5 دقیقه حرف های من ترس داشت/ من هم جلسه را ترک کردم
  • بازدید بیش از ۴۰ هزار گردشگر از موزه‌های شهرداری تبریز