Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ در مصاحبه ای تلویزیونی گفته است عربستان سعودی هزینه های اضافی حضور و اخراج احتمالی شان از عراق را خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، دونالد ترامپ در مصاحبه ای تلویزیونی گفته است عربستان سعودی هزینه های اضافی حضور و اخراج احتمالی شان از عراق را خواهند پرداخت. ظاهراً آمریکا از مدت های پیش روی گاو شیرده خود حساب ویژه ای باز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز شنبه در مصاحبه با فاکس نیوز ، ترامپ به مجری تلویزیون گفت که عربستان سعودی به درخواست وی برای پرداخت هزینه های سایر نیروهای آمریکایی اضافی در منطقه پاسخ مثبت داده است.

 

وی گفت: من به سعودی ها گفتم که آنها یک کشور بسیار ثروتمند هستند ، و آنها باید برای نیروهای اضافی پرداخت کنند. آنها قبلاً یک میلیارد دلار به ما پرداخت کرده اند. آنها کشورهای ثروتمند هستند و باید هزینه آن را بپردازند.

 

در یازدهم اکتبر ، واشنگتن تصمیم گرفت 3هزار سرباز و تجهیزات نظامی ، از جمله موشک های پاتریوت و هواپیماهای جنگی در عربستان سعودی مستقر کند. بعد از حمله یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان نظامیان آمریکایی با هزینه های کلان در این کشور مستقر شده اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد مسجد سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی هواپیما گاو شیرده ترامپ عربستان داعش عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت