Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:25:24 GMT

دانلود قسمت ۲۱ مانکن

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۱۲۷۴

دانلود قسمت ۲۱ مانکن

قسمت بیست و یکم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی بابک کایدان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم قلی‌خانی، الهام پاوه نژاد، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، رابعه مدنی و… بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانکن، یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌، همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم‌درآمد جامعه می‌پردازد. به‌ طوری‌ که کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و ….

نسخه پیش‌فروش رمزدار این سریال از روز یکشنبه ۲۲ دی قابل دانلود است که رمز آن  ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۳ دی‌ماه به شماره همراه خریداران ارسال می‌شود و پس‌ از آن به‌صورت مستقیم قابل دانلود است.

دانلود قانونی با حجم نیم‌بها

جهت دانلود قانونی قسمت بیست و یکم سریال مانکن با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

جهت دانلود قانونی سایر قسمتهای سریال مانکن اینجا را کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود سایت دانلود قانونی دانلود قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد. 

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

به گزارش سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای
  • چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟ 
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود