Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:59:30 GMT

فرد مفقود شده در سیل ریگان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۱۴۲۸

فرد مفقود شده در سیل ریگان پیدا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری فرماندار ریگان گفت: با کسب اطلاع از خانواده مفقودی نیرو‌های امدادی به صورت شبانه روز در شهرستان اقدام به جستجو کردند.

او افزود: این فرد مفقودی که با خودرو به دنبال شترهای خود در دشت گز امیر رفته بود دچار حادثه شده بود.

باقری تاکید کرد: نامبرده از ناحیه پا دچارشکستگی شده وامکان حرکت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه نیرو‌های امدادی با تلاش بی وقفه فرد مفقود‌ی را امروز نجات دادند بیان داشت: این فرد از ناحیه پا دچار صدمه جدی شده بود که به دلیل سرمای شدید امکان تحرک ورساندن خود به منطقه ایمن را نداشت .

او اظهارداشت: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر در شهرستان ریگان رودخانه‌ها در این منطقه طغیان کردند که این امر مشکلاتی را برای اهالی شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار ریگان از شهروندان ریگانی خواست تا فروکش شدن سیلاب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها جدا خوداری کنند.

باقری بیان داشت: برودت هوا در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان به دلیل بارش برف مشکلاتی را نیز برای اهالی این مناطق ایجاد کرده است که نیرو‌های امدادی جهت امداد رسانی به اهالی این مناطق اعزام شده اند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی مفقود شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری توسط ۲ سوداگر مرگ از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر را در محور ورودی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد از نوع تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات هفت اکتبر کشتار مردم بی‌گناه بود
  • پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات هفت اکتبر فقط کشتار بی‌گناهان بوده
  • رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان
  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است