Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انسداد باند برگشت محور رامهرمز - اهواز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شکاف و رانش زمین در باند برگشت محور رامهرمز - اهواز و لزوم تعمیرات فوری جاده، از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۲ دی‌ماه حدفاصل دهستان مربچه تا کیلومتر ۲۷ این مسیر به صورت رفت و برگشت و دوطرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک شکاف به طول ۶۰۰ متر و به عرض جاده، ایجاد شده که احتمال رانش و بروز خطر برای مردم را دارد، به همین منظور کار پرکردن و مرمت بخشی از شکاف که رانش کرده در حال انجام است تا از رانش دیگر قسمت‌ها جلوگیری شود.

بهرامی‌نیا تصریح کرد: جهت انجام تعمیرات لازم، باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز تا اطلاع ثانوی مسدود است و در صورت بازگشایی مسیر، این موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رانندگان به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه، نکات ایمنی و ترافیکی را رعایت کنند، گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رانش زمين استانی اقتصادی مسدود شدن جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است