Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@19:20:14 GMT

برف و مه گرفتگی در جاده‌های ۴ استان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۱۶۷۸

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی دو محور که به علت طغیان رودخانه مسدود شده بودند خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان هستیم. همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور بوشهر- گناوه استان بوشهر مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ رحمانی تردد در اکثر محور‌های استان آذربایجان غربی نیز فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران خبر داد و افزود: ترافیک در این مسیر از پل فردیس آغاز شده و تا پل کلاک ادامه دارد. سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

وی در خاتمه از بازگشایی محور‌های زیرکوه- آبیز و زیرکوه- زهان در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این دو محور از روز ٢١ دی ماه به علت طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مه گرفتگی برف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • ترافیک عجیب در محور تهران رودهن