Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

محمدمهدی کربلایی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی حکمی فرزاد یادگاریان را به‌عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ در حاشیه یک‌صد و هفتادمین جلسه هیئت‌مدیره شرکت، فرزاد یادگاریان به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم یادگاریان آمده است؛ 

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان  مدیرکل دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» منصوب می‌شوید.

امید است ضمن رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه کاری، با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) موفق و مؤید باشید. اهم وظایف مورد انتظار به شرح ذیل است:

١.تهیه، تنظیم و تدوین سند استراتژی راه‌اندازی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اساس وظایف و اختیارات مقرر در اساسنامه شرکت با اولویت مناطق پیشران.

٢.تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره و ارکان و حوزه‌های اجرایی شرکت جهت تطبیق کلیه سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و استراتژی‌های آن مجموعه با سند جامع توسعه‌ای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و ایجاد ارتباط با دیگر مناطق آزاد و ویژه داخلی و خارجی در جهت توسعه و شکوفایی منطقه آزاد شرکت با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

٣.ارائه راهکار و نظارت بر تطبیق اقدامات ساختار اجرایی منطقه ویژه اقتصادی مبتنی بر هوشمند سازی کلیه ارکان آن منطقه.

٤.جمع‌آوری قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌های مرتبط بعد از تصویب مدل اقتصادی منطقه به‌منظور استقرار نظام مدیریت یکپارچه و اطلاع‌رسانی قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و عملکرد منطقه آزاد

٥. بهره‌گیری از فنّاوری‌های نوین در حوزه خدمات کسب‌وکار داخلی و بین‌المللی در آن منطقه و تطبیق شرایط محوله در شرکت مذکور براساس مقررات موضوعه.

٦.برنامه‌ریزی جهت تسهیل تولید و صادرات و سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری‌های پیشرفته از طریق حضور فعال در بازارهای منطقه و جهان

٧. نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه اجرایی صدور روادید اتباع خارجی در منطقه آزاد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

٨. توجه ویژه به گسترش و اعمال نظام مدیریت یکپارچه در راستای هم‌افزایی و ایجاد رشد اقتصادی مناسب در شهر فرودگاهی با تعامل اثرگذار اقتصاد جهانی و ارائه الگوی توسعه برای آن منطقه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس