Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@16:00:33 GMT

دو نماینده از طرح سوالشان از زنگنه انصراف دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۲۳۲۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ امروز علاوه بر سوال علی‌اکبر کریمی از وزیر نفت سوال محمدجواد فتحی و محمدرضا نجفی نیز باید از آقای زنگنه مطرح می‌شد که این دو نماینده از طرح سوالات خود انصراف دادند.

وزیر نفت امروز در صحن علنی مجلس تنها به سوال علی‌اکبر کریمی پاسخ داد که نمایندگان از پاسخ او قانع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان امروز (دوشنبه) اظهار کرد: برخلاف انتظار دشمنان، ایران پاسخی قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق داد. این پاسخ غافلگیرکننده بود و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها.

وی افزود: ایران به خوبی از حجم و قدرت سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی آگاه بود و می‌دانست که آن‌ها برای جلوگیری از هرگونه حمله موشکی به اهداف خود، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. به همین دلیل، ایران از تعداد زیادی پهپاد برای فریب و مشغول کردن سامانه‌های دفاع هوایی صهیونیست‌ها استفاده کرد.

رئیس فراکسیون الوفاء مجلس لبنان تأکید کرد: در همین حین، موشک‌های دقیق ایرانی به اهداف خود رسیدند و مأموریت خود را با موفقیت انجام دادند. آن‌ها به نقطه‌ای که باید می‌زدند، ضربه زدند و دشمن را به شدت شوکه کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود