Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:37:02 GMT

آبگرفتگی مناطق سیل‌زده به ۸ مترمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۳۲۱۶

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان گفت: آبگرفتگی در پی وقوع سیلاب در برخی روستاهای منطقه بلوچستان به چهار تا هشت متر می‌رسد. ناطقان: عباسعلی ارجمندی در زاهدان اظهار داشت: روند امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان با قوت در حال پیگیری است اما حجم سیلاب گسترده است، به نحوی که آبگرفتگی در پی وقوع سیلاب در برخی روستاهای منطقه بلوچستان به چهار تا هشت متر می‌رسد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: رول پلاستیک، موکت، پتو، چادر، بسته غذایی، انواع کنسرو، آب معدنی و ست بهداشتی مهمترین اقلا مورد نیاز مردم سیل‌زده است که جهت تامین آن به مشارکت مردم و دیگر استان‌ها نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعزام 2 بالگرد هلال احمر به سیستان و بلوچستان

 محمودرضا پیروی نیز که با هدف بررسی آخرین وضعیت وقوع سیل و روند امدادرسانی در سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این سفر ارزیابی میزان خسارت و تسریع در امداد رسانی را از اهداف سفر خود به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز دو فروند بالگرد جمعیت هلال احمر کشور جهت تسریع در روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان به این استان اعزام می‌شود و در صورت نیاز  این آمادگی وجود دارد که سومین بالگرد نیز اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان در اولویت جمعیت قرار دارد و همه امکانات هلال احمر در این راستا بسیج شده، افزود: نخستین محموله چادر و مواد غذایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز توسط هواپیما وارد این استان می‌شود تا در مناطق سیل‌زده مورد استفاده قرار گیرد.


منبع: تسنیم برچسب ها: سیل ، عمق ، ناطقان ، ابگرفتگی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیل عمق ناطقان ابگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان