Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد امروز ۲۳دی، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند.

شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

علاوه بر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، اپراتور رایتل نیز در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود در این روزهای سخت در کنار مردم سیستان و بلوچستان است و در راستای تسهیل برقراری مکالمه درون شبکه مشترکان رایتل، تا اطلاع بعدی در این مناطق برقراری تماس رایگان است.

بدین صورت مشترکان می‌توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ایرانسل شرکت خدمات ارتباطی رایتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ایرانسل شرکت خدمات ارتباطی رایتل سیستان و بلوچستان ایرانسل شرکت خدمات ارتباطی رایتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر