Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:59:30 GMT

رفع سد معبر دستفروشان و وانت بارها در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۳۷۹

رفع سد معبر دستفروشان و وانت بارها در اهواز

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: توسط نیروهای خدمات شهری عوامل سد معبر و نازیبایی‌های معابر اصلی منطقه شش جمع آوری و پاکسازی شد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا سودانی در این باره اظهار کرد: جمع آوری سد معبر و نماهای نازیبا در سطح منطقه و ساماندهی دستفروشان در راستای بهبود کیفیت شهرنشینی و آرامش روانی - بصری معابر و رفاه حال عابران و مردم موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز تصریح کرد: جمع آوری ۱۴۰ مورد از دستفروشان و وانت بارهای سطح منطقه به منظور سلامت روح و روان شهروندان انجام شده است.

سودانی گفت: توزیع ۵۰ فقره اخطاریه به مصالح فروشان، تخریب ۱۰ مورد کپر و سایبان سد معبر و جمع آوری هفت مورد از ابزار وسایل سد معبر از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط واحد اجراییات حوزه خدمات شهری در جهت ایجاد نظم شهری در سطح منطقه انجام شده است.

کد خبر 405559

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهواز کلانشهر سد معبر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت: بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

به گفته او علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • حفر کانال بزرگ ۴۳۵ متری برای دفع آبگرفتگی در منطقه اکباتان اهواز
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • جمع‌آوری ۱۳۷۳ چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان طی ۷ روز
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟