Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق از اجرای عملیات  تحت تعقیب قرار دادن گروه‌های تروریستی داعش در استان دیاله خبر داد.

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد تیپ پنچم پیاده نظام با پشتیبانی نیروی هوایی و با استفاده از اطلاعات دقیق، برای تحت تعقیب قرار دادن عناصر تروریستی داعش، در منطقه "امام ویس" استان دیاله عملیات بازرسی و یورش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم آنکه گروه تروریستی داعش در عراق شکست خورده است، اما بقایای این گروه همچنان در این کشور حضور دارند و عملیات نیروهای عراقی در پاکسازی مناطق مختلف این کشور از لوث وجود گروهک‌های تروریستی  در فازهای مختلف عملیاتی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با تروریسم گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند

اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشور‌های عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد.

گروه اقتصاد کلان؛ هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم جمهوری اسلامی ایران در اولین روز اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشور‌های عضو بریکس و با حضور نمایندگان ۲۴ کشور بر لزوم تدوین سازوکار‌های تعمیق روابط و تعاملات بین کشور‌های عضو بریکس در مسیر مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم تاکید نمود.


در این گردهمایی که از امروز صبح ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و با میزبانی کشور روسیه برگزار شده است، خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مکانیزم‌های کاهش ریسک استفاده از دارایی‌های مجازی برای اهداف پولشویی و تامین مالی تروریسم، سخنرانی و بر لزوم همکاری‌های داخلی و بین المللی در جهت سوءاستفاده از دارایی‌های مجازی توسط تبهکاران و تروریست‌ها و مجرمین پولشویی تاکید نمود.


برگزاری نشست‌های دو جانبه با روسای واحد‌های اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور‌های عضو بریکس از جمله برنامه‌های حضور نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست است.


به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات مالی و در جلسه شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بریکس و با حضور روسای FIU کشور‌های عضو به صورت زیر مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت:



لزوم برنامه‌ریزی موثر در اشتراک ظرفیت‌های موجود کشور‌های عضو در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم

اشتراک گذاری دانش فنی و آموزشی در بهبود مستمر فرآیند‌های اجرایی و رگولاتری

- تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بررسی

- حوزه‌های کاری مشترک و لزوم حمایت
کشور‌های عضو از یکدیگر در مجامع بین المللی

این نشست تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و با نشست‌های دوجانبه‌ای که برنامه‌ریزی شده است، شاهد همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه‌ی مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و سایر اعضای بریکس خواهیم بود. 

 

پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بریکس ، هادی خانی ، تامین مالی تروریسم ، تروریست ، پولشویی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9c

دیگر خبرها

  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند