Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف ، باند فرودگاه تبریز باز بوده و پرواز شیراز – تبریز – شیراز باطل شده است.

رامین آذری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین، سرمای شدید و افت درجه حرارت در شهر تبریز، چندین مرحله عملیات برف روبی از صبح امروز ( دوشنبه )  در باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران تور از مقصد تهران به ترتیب در ساعت 6:30 ،  8:55 و  9:15 صبح و پرواز اصفهان در ساعت  11:25 به زمین نشسته اند و پرواز تبریز – استانبول این شرکت در ساعت 11:10 انجام پذیرفته است و  هم چنین پرواز های شرکت آتا از تهران در ساعت 8:5  و 9:50 دقیقه در فرودگاه تبریز به زمین نشسته اند و پرواز  شیراز- تبریز -  شیراز طبق اعلام شرکت هواپیمایی آسمان باطل شده است.

آذری گفت: همچنین از مسافران و مراجعان فرودگاه تبریز خواست قبل از عزیمت به فرودگاه تبریز و جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با اطلاعات پرواز فرودگاه تبریز به شماره های  199 و 04135234701 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/60001                                          

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شیراز آذربایجان شرقی فرودگاه مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی رامین آذری فرودگاه تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز استانبول اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت