Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی ،یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی )را تسلیت گفت.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه متن این پیام به شرح زیر است:
«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه»
ارتحال عالم مجاهد ، مبارز و یار وفادار و امین امام و رهبری حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی رابه حضرت بقیه الله الاعظم «عج»و رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی و تمامی ارادتمندان و خاندان محترم بویژه فرزندان و دامادهای گرانقدر ایشان تسلیت میگوییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم آیت الله رسولی محلاتی که عمر پربارش را به تالیف و ترجمه و خدمت به فرهنگ اهل بیت علیهم الاسلام سپری کردو در زندگی پربار خود منشاء خدمات فراوانی به جامعه روحانیت و تشیع بود و در چندین دهه در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب از یاران و کارگزاران امین ولایت و رهبری بودند و در بین اقشار مختلف مردم از جایگاه خاصی برخوردار بود، در شرایطی از میان ما رفت که بشدت به خدمات ارزشمندش درجامعه و نظام اسلامی نیاز داشتیم .
امید است خداوند متعال علو مرتبه و اعلا درجه نزد اولیاءدین به ایشان عنایت و اورا مشمول رحمت واسعه قرار دهد . ان شاءا...


سید رضا تقوی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی


کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در دوم اردیبهشت سال ۱۳۸۶ هجری شمسی در شهر گتوند کودکی پای به عرصه گیتی نهاد که نام او را قیصر گذاشتند.

تحصیلات ابندایی خود را در زادگاه خود شهر گتوند گذراند و به علت علاقه به شعر و ادبیات در سال ۱۳۶۳ در دانشگاه تهران در رشته تاریخ و ادبیات فارسی پذیرفته شد و تا مقطع دکترا این رشته را ادامه داد.

از جمله آثار این شاعر گرانمایه می‌توان به  تنفس صبح، طوفان در پرانتز،   منظومه ظهر روز دهم، مثل چشمه، مثل رود   بی‌بال پریدن،   به قول پرستو، آینه‌های ناگهان، گزینه اشعار،   گل‌ها همــه آفتابگردان‌اند، دستور زبان عشق اشاره کرد.

وی یکی از شاعرانِ تأثیرگذار در دوره انقلاب اسلامی و منتخب هفتمین همایشِ چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۷ و برگزیدهٔ اولین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخشِ آئینی بوده است.

 قیصر شعر انقلاب در هشتم آبان  ۱۳۸۶ درگذشت و   پس از تشییع باشکوه  در زادگاهش شهر گتوند به خاک سپرده شد و امروز مزار و یادمان قیصر امین پور میعادگاه علاقمندان به شعر و ادبیات انقلاب اسلامی و کشورمان می‌باشد ..

از جمله اشعار زیبای این شاعر برجسته انقلاب:

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم 

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چو گلدان خالی، لب پنجره
پُر از خاطرات ترک خورده ایم

اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم

اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم

اگر دشنه‌ی دشمنان، گردنیم!
اگر خنجر دوستان، گرده ایم!

گواهی بخواهید، اینک گواه:
همین زخم‌هایی که نشمرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه