Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رانندگان استیجاری ماشین‌آلات راهسازی پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد در تماس با خبرنگار ایلنا، گفت: برخی رانندگان استیجاری ماشین‌آلات راهسازی و چند پیمانکار جزء که در پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد مشغول به کار بودند، هنوز موفق به دریافت مطالبات مزدی معوقه خود نشده‌اند.

وی گفت: حدود ۱۳ نفر به عنوان راننده کامیون، لودر، بولدزر، میکسر و غلتک که مسئولیت جابجایی ‌حمل بار، هموار کردن جاده و ساخت و ساز را در پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد برعهده دارند، طی۴ سال گذشته موفق به دریافت همه صورت وضعیت‌های مالی خود نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه قرارداد این ماشین‌آلات سنگین از آبان ماه سال جاری همزمان با متوقف شدن این پروژه عمرانی تمدید نشده و آنها در این پروژه کاری برای انجام دادن ندارند، افزود: هنوز کارفرما‌ی شرکت که از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است، مطالبات مزدی سال‌های گذشته را با راننده‌ها تسویه حساب نکرده و مطالبات سال جاری نیز پرداخت نشده باقی مانده است.

وی در پیگیری مطالبات خود و همکارانش گفت: طی هفته‌های گذشته آنها به همراه سایر کارگران این پروژه عمرانی تجمعاتی را در محل پروژه انجام داده‌اند. در حال حاضر با پیگیری مدیرعامل هلدینگ عمران بنیاد مستضعفان مطالبات حدود ۴۰ نفر از کارگران پروژه توره به بروجرد پرداخت شده است، اما در این بین مطالبات راننده‌های ماشین‌آلات سنگین راهسازی که چندین سال عمر و سرمایه خود را در این پروژه به خدمت گرفته‌اند، پرداخت نشده است. ما راننده‌های ماشین‌آلات راهسازی خواهان دریافت مطالبات معوقه خود هستیم به همین دلیل در آخرین پیگیری‌های خود که روز گذشته (۲۲ دی ماه) انجام شد، نامه‌ای به پرویز فتاح (رئیس بنیاد مستضعفان) نوشته‌ایم که رونوشت آن را به دفتر مقام معظم رهبری نیز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه طبق قرارداد؛ مدیریت شرکت «رامان» باید هر ماه اجاره بهای خودروها و ماشین‌آلات سنگین ما را پرداخت کند، افزود: راننده‌های این ماشین‌آلات سنگین فاقد دستمزد هستند و آنچه کارفرما پرداخت می‌کند فقط اجاره ‌بهای خودرو و ماشین‌آلات سنگین است که آنهم با تاخیر و به‌صورت حداقلی پرداخت می‌شود.

او درباره میزان مطالبات خود و سایر همکاران خود گفت: قرارداد اکثر ما راننده‌ها‌ی ماشین‌آلات سنگین به‌صورت ساعتی بین ۸۰ تا ۱۱۵ هزار تومان تنظیم شده است. کل مطالبات ما راننده‌ها به همراه چند پیمانکار جزء که در این پروژه ساخت و ساز پل و بناهای دیگر را برعهده داشتند ۲ تا سه میلیارد تومان برآورد می‌شود که شرکت رامان تاکنون از پرداخت آن خوداری کرده و در عین حال به برخی از طلبکاران قول پرداخت غیرنقدی طلبشان را داده که آنهم هنوز مشخص نیست.

این کارگر در توضیح چرایی اقدام اعتراضی هفته گذشته خود و سایر همکارانش گفت: رانندگان معترض در برخی ماه‌ها حتی پول بنزین و گازوئیل مورد نیاز برای روشن کردن ماشین‌های خود را نداشتند و تا امروز با قرض گرفتن به کار خود ادامه داده‌اند.

«مجید شاهسواری» مدیرعامل هلدینگ عمرانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات راننده‌های ماشین‌آلات سنگین و برخی پیمانکاران جزء در پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد را به ایلنا داد.

او گفت: با متوقف شدن این پروژه عمرانی، اخیرا مطالبات حدود ۴۰ نفر از کارگران این پروژه عمرانی پرداخت شده است و در عین حال برای پیگیری مطالبات راننده‌های ماشین‌آلات سنگین تلاش‌های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مطالبات معوقه بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • انهدام شبکه قاچاق ماشین آلات سنگین
  • قیمت خط تولید آب معدنی و خط تولید دستمال کاغذی
  • آماده باش هزار پایگاه راهداری برای سفرهای نوروزی
  • آماده باش بیش از هزار پایگاه راهداری برای سفر‌های نوروزی