Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تلخ سقوط هواپیما، گفت: انتظار داریم متولیان این بخش به طور قطع جان باختگان این حادثه را به نام شهید مورد خطاب قرار دهند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آنچه که به عنوان ضعف از فعالیت وزیر اسبق این وزارتخانه از آن یاد می‌کردید نادیده گرفتن مسکن مهر بود که قرار بود با جدیت در دستورکار قرار دهید، چقدر به این موضوع نظارت دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اسامی در دست دارد که نشان می‌دهد مسکن مهر چالوس با ارائه تسهیلات وام با سود ۴ درصد به برخی افراد متمکن در تهران تخصیص داده شده است، یادآور شد: قرار بود مسکن مهر به اقشار کم درآمد جامعه تعلق گیرد و این در حالی است که در شرایط کنونی اسامی افراد ساکن در تهران در محله هایی همچون ولنجک، کارگر شمالی، لویزان و بلوار ارتش در این لیست قرار دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: احمدی لاشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی روستایی در مهاباد اواسط ماه آینده آغاز می‌شود. این خبر را فرماندار ویژه این شهرستان در بازدید از محل احداث این واحدها اعلام کرد.  

حسن عباسی افزود: برای حل مشکل زمین و خانه دار کردن افراد در حال حاضر عملیات تسطیح محل احداث واحدهای روستایی درجوار روستای یوسفکند در حال انجام است که تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می رسد و بلافاصله بعد از این اتمام عملیات اجرایی شروع می شود و اولویت با اهالی روستای یوسفکند خواهد بود.

او اضافه کرد: همچنین سعی داریم از زمین همجوار هم به محدود این محل الحاق کنیم تا افراد بیشتری که واجد شرایط هستند بتوانند صاحب خانه شوند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین گفت: در حال حاضر20 هزار نفر متقاضی زمین در محدوده شهر هستند و تلاش ها برای حل مشکلات متقاضیان در حال انجام است.

او گفت: در زمینه تامین مسکن برای متقاضیان در قالب طرح نهضت مسکن ملی در حال حاضر 20هزار نفر متقاضی مسکن هستند که تعدادی از این افراد مقدمات ارائه زمین به آنها فراهم شده و برای سایر افراد هم سعی داریم که با الحاق زمین به محدوده شهر مشکل آنها را حل کنیم که با این امر افرادی که بند ج آنها قرمز نشده به صورت رایگان و سایر افراد هم به صورت اقساطی و یا مشارکتی می توانند اقدام به احداث آپارتمان کنند.

تامین زمین برای ساخت مسکن در روستا‌هایی که در حریم شهر‌ها هستند در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی