Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت آکسیوس، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، گفته است "امکان دارد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امسال با طالبان به توافق برسد، اما حتی اگر توافقی حاصل نشود، رئیس جمهور نیرو‌های آمریکایی را در افغانستان کاهش می‌دهد».

اوبراین در پاسخ به این سؤال که آیا او فکر می‌کند ترامپ قبل از انتخابات با طالبان توافق خواهد کرد، گفت: ما به شرایط گفتگو با طالبان بازگشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های افغانستان بهتر عمل می‌کنند و فکر می‌کنم به زودی در چنین موقعیتی قرار خواهیم گرفت، خواه با یک معامله یا بدون معامله تا بتوانیم ردپای نظامی خود را در افغانستان کاهش دهیم. من بر اساس زمان برگزاری انتخابات، قضاوت نمی‌کنم، اما به نظر من ممکن است این اتفاق رخ دهد و امسال توافق کنیم.

وی افزود: ما روی آن کار می‌کنیم. باید توافق خوبی باشد. ما سال گذشته به توافق بسیار نزدیک بودیم، اما طالبان احساس کرد که می‌تواند با انجام برخی اقدامات، بر آمریکا فشار وارد کند. این تاکتیکی نیست که رئیس جمهور به آن پاسخ دهد.

ترامپ مدتهاست می‌گوید که می‌خواهد سربازان آمریکایی را از افغانستان خارج کند. یک منبع نزدیک به رئیس جمهور آمریکا گفته است ترامپ این موضوع را یکی از بزرگترین وعده‌های ناموفق خود تلقی می‌کند. این منبع نگران است که ترامپ قبل از انتخابات سال ۲۰۲۰ تصمیم بگیرد بخش زیادی از نیرو‌های آمریکایی را یکجا از افغانستان خارج کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای آمریکایی در منطقه طالبان پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم