Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امید همتی مجد گفت: برابر ماده ۴۴ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، یکی از فرزندان ذکورخانواده‌هایی که تحت پوشش سازمان بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند می‌توانند ازمعافیت سربازی بهره‌مند شده و شرط اصلی این معافیت نداشتن غیبت است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این نوع معافیت، تعداد فرزندان ذکور بالای ۱۸ سال مانع بهره مندی مشمول از معافیت نمی‌شود و یکی از فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر تحت پوشش سازمان بهزیستی و کیته امداد امام خمینی (ره) از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ همتی مجد گفت: در خصوص معافیت مشمول دارای فرزند معلول نیز مشمولانی که حداقل یک فرزند معلول دارند و تحت پوشش بهزیستی هستند از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند. در صورتی که فرزند مشمول دارای معلولیت ذهنی و ناتوان باشد غیبت مشمول مانع رسیدگی نیست.
وی افزود: مشمولانی که با بانوان دارای معلولیت جسمی- حرکتی ازدواج می‌کنند به صورت موقت از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند و پس از گذشت پنج سال از استمرار ازدواج آنان معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در خصوص ضوابط معافیت سه خواهری نیز تصریح کرد: این نوع معافیت فقط شامل خانواده‌هایی است که تنها یک فرزند ذکور دارند و درصورت در قید حیات بودن پدر، وضعیت جسمانی وی ملاک رسیدگی نبوده و صرفاً تحت پوشش بودن پدر یا مادر مشمول در کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی شرط اصلی رسیدگی است. ۴۷۴۷ کد خبر 1341922

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قزوین کمیته امداد بهزیستی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت