Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌ فقیه در استان با علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارشخبرگزاری برنا از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی با حضور در استانداری و ضمن تسلیت به علیرضا‌ رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت همرزم وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به علت وابستگی به آن شهید بزرگوار، این مصیبت برای شما یک حساسیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبوغ فراوان داشت، زندگی اش زاهدانه‌ و واقعا یک انسان با اخلاص و مخلص بود.

استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه این دیدار با قدردانی از رهنمود‌های نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اظهار کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود که شهادت بود رسید، ایشان اعتقاد داشت که اگر به شهادت برسد به سعادت خواهد رسید، یعنی مسیر شهادت، مسیر تعالی است.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان و شهدای مقاومت به گونه‌ای باشکوه رقم خورد که موجب شد تا پیکرهای مطهر این شهدا در عتبات عالیات و بارگاه مطهر رضوی طواف داده شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همانطور که وصیت کرده بودند در کنار مزار شهید محمد حسین یوسف‌الهی به خاک سپرده شد.

رزم‌حسینی ادامه داد: باید گفت که ایشان به یک الگوی واقعی برای جوانان نسل حاضر و آینده تبدیل شده است.

رزم‌حسینی یادآور شد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قبل از اعزام به آخرین ماموریت خود در تماسی تلفنی به من اعلام کردند که برای زیارت بارگاه مطهر رضوی بزودی به مشهد مقدس خواهم آمد، لذا همین اتفاق هم افتاد، اما به جای ایشان، پیکر مطهرشان برای زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد مشرف شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا خراسان رضوی سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت دیدار کرد.

کد خبر 6087685

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است