Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: بحث کیک های آلوده باعث بیکاری ۳۰۰ کارگر در ارومیه شد.

علیرضا ملا محمدی زاده امروز ۲۳ دی ماه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزارشد، افزود: در یک ماه گذشته و با مطرح شدن شایعه کیک های آلوده در استان ۳۰۰ نفر از کارگران تولیدی های کیک ارومیه بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه بااشاره به اینکه مطرح کردن بحث کیک های آلوده بیشتر جنبه روانی وتشویش اذهان عمومی داشت، خاطرنشان کرد: به دلیل گسترش این شایعه دراستان متاسفانه ۱۱واحد صنعتی در ارومیه و ۲ واحد در خوی و اشنویه  متضرر و با کاهش ۳۰الی۱۰۰ درصدی تولید و صادرات روبرو شدند.

ملامحمدی زاده با تاکید بر اینکه از۲ماه گذشته تاکنون در استان و به ویژه در ارومیه هیچ گونه گزارشی مبنی بروجود کیک آلوده مشاهده نشده است، تصریح کرد: در ارومیه درابتدا ۳مورد وبعدا ۱۸ مورد مشکوک به مسمومیت با کیک های آلوده  در یکی ازمدارس منطقه حاجی پیرلوی ارومیه گزارش شد که بعد از تشخیص و معاینه ها توسط پزشک، فرضیه مسمومیت بوسیله کیک آلوده رد شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده بحث کیک های آلوده ربطی به خط تولید نداشته وخارج از خط تولید جاسازی شده بود.

فرماندار ارومیه بااشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: موسسات و سازمان ها برای کمک به این واحدها و تشویق مردم به خرید مستقیم و بی واسطه ازاین کارخانه های تولیدی تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کیک های آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پارسال ۳۱۷۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی مورد پایش قرار گرفتند، ادامه داد: قانونگذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6063358

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در مناطق مختلف استان
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • انفجار مین در سردشت ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • عوارض خوردن خوراکی و نوشیدنی‌های صنعتی بجای وعده غذایی