Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@10:31:19 GMT

گره ترافیکی منطقه خلازیر تهران برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۶۸۸۰

گره ترافیکی منطقه خلازیر تهران برطرف می‌شود

با احداث میدان‌گاه سهیل در منطقه خلازیر، مشکلات ترافیک ناشی از ازدحام دستفروشان و کسبه سیار در این منطقه برطرف می‌شود.

علیرضا مرآتی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از احداث میدان در محدوده تقاطع خیابان شقایق و سهیل (خلازیر) خبر داد.

وی با بیان این‌که در روزهای پایانی هفته و به‌ویژه جمعه‌ها ازدحام دستفروشان و کسبه سیار، ترافیک این محدوده را مختل می‌کند، گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی به‌وجود آمده دو پیشنهاد برای کنترل ترافیک آن عنوان شد که یکی بستن چهارراه و ایجاد دوربرگردان در طرفین و ایجاد میدان بود که مشاور ترافیکی طرح میدان را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران تصریح کرد: طراحی این میدان انجام شده و مقرر شده این میدان با نام سهیل با اعتباری معادل یک و نیم میلیارد تومان اعتبار احداث شود که در حال حاضر در مراحل اخذ اعتبار است.

مرآتی اذعان کرد: اعتبار مورد نظر برای احداث میدان تا پایان سال تخصیص می‌یابد و از زمان تأمین اعتبار و آغاز عملیات احداث این میدان در مدت حدود یک‌ماه به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: میدان سهیل که در تقاطع بلوار شقایق خیابان سهیل (خلازیر) واقع شده است که امتداد خیابان سهیل  به مجاورت مجموعه ورزشی شهید کاظمی و اتوبان آزادگان می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران در پایان گفت: مجوز احداث این میدان از کمیته معابر و ایمنی اخذ شده و امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم این میدان در سال 99 احداث شود.

انتهای پیام/4105/

منبع: آنا

کلیدواژه: خلازیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مطالعات طرح ترافیکی قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از آغاز مطالعات طرح ترافیکی شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: مطالعات طرح ترافیک قزوین با هدف کاهش بار ترافیک در مرکز شهر، کاهش آلودگی هوا، تشویق شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی آغاز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، یادآورشد: مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین توسط مشاور به موضوع محدوده طرح ترافیک، لزوم و عدم لزوم اجرای طرح، تعرفه‌گذاری اثرات مثبت و منفی برای ساکنین، شاغلین، پیش‌بینی تسهیلات حمل و نقلی خطوط تندروی اتوبوسرانی، پارکینگ طبقانی، پیاده‌‌راها، و سایر موضوعات حمل و نقلی بررسی و مطالعات آن می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: اجرای طرح ترافیک با محدود کردن تردد خودروها در مرکز شهر، به کاهش ترافیک و بهبود جریان ترافیک کمک می‌کند، همچنین به کاهش انتشار آلایندگی‌های ناشی از ترافیک و بهبود کیفیت هوا کمک می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردادی قروین در خاتمه، بیان کرد: با اعمال محدودیت‌های ترافیکی و هزینه‌های ورود به محدوده طرح، شهروندان را به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی تشویق می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مطالعات طرح ترافیکی قزوین
  • بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با ۵۰۰ میلیارد اعتبار در منطقه ۲
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/اول اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه