Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@05:30:37 GMT

امید عالیشاه در پرسپولیس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۷۱۸۷

امید عالیشاه هافبک سرخپوشان که گفته می‌شد جزو بازیکنانی است که در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد، با توجه به نظر یحیی گل‌محمدی، به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد. باشگاه پرسپولیس این خبر را اعلام کرد.

اخبار ورزشی- پیش از این فرشاد احمدزاده هم با نظر گل‌محمدی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود تا لیست سرخپوشان برای اضافه کردن بازیکنان جدید باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس بازیکن پرسپولیس امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد. سرخپوشان پایتخت در حالی کورس قهرمانی با استقلال تهران در صدر جدول دنبال می‌کنند که مشکلات مالی همچنان دغدغه اصلی بازیکنان و مربیان این تیم است.

سرخپوشان پایتخت بین ۴۰ تا ۴۸ درصد از قرارداد‌های خود را دریافت کرده اند تا به هیچ وجه از وضع موجود راضی نباشند و در گفتگو با رسانه‌ها این موضوع را عنوان کنند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه که هفته گذشته برای بیان مشکلات مالی موجود به تمرین این تیم رفته بود از بازیکنان خواست تا با حفظ تمرکز روی دیدار‌های پیش رو به سه امتیاز بازی‌ها فکر کنند و نگران پرداخت پول نباشند.

مدیرعامل سرخپوشان به اعضای تیم قول داده است در روز‌های ابتدایی اردیبهشت ماه حدود ۱۰ درصد به طور قطع به اعضای تیم پرداخت خواهد شد. همچنین اعضای خارجی نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه بخش دیگری از قرارداد‌های خود را دریافت خواهند کرد تا دریافتی آن‌ها مثل سایر نفرات شود.

درویش در حالی قصد پرداخت پول به بازیکنان و مربیان فعلی پرسپولیس را دارد که قرار بود طلب یحیی گل محمدی سرمربی پیشین سرخپوشان را پرداخت کند، اما هنوز موفق به انجام آن نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم را از دست داد
  • عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!
  • اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس؛ عالیشاه و بیرانوند غایب در جام حذفی/ هنانوف پا به توپ می‌شود
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس از ترکیب مشخص شد