Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر امضای فاز اول توافق تجاری چین و آمریکا هستند، قیمت جهانی طلا افت کرد و اکثر شاخص‌های سهام آسیایی رشد کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، روز دوشنبه، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر امضای فاز اول توافق تجاری چین و آمریکا هستند، قیمت جهانی طلا افت کرد و اکثر شاخص‌های سهام آسیایی رشد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است چهارشنبه این هفته، رئیس‌جمهور ترامپ و مقامات چین فاز اول توافق تجاری مورد انتظار بین دو کشور را امضا کنند تا به اختلافات تجاری بلندمدت خود پایان دهند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون در نظر گرفتن سهام ژاپن، ۰.۴۹ درصد بالا آمد. نیکی ژاپن ۰.۴۷ درصد رشد کرد.

کامپوزیت شانگهای ۰.۴۶ درصد بالا آمد، در حالی‌که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۰۲ درصد جهش کرد. کوسپی کره‌جنوبی ۱.۰۴ درصد جهش کرد، اما ای‌اس‌اکس استرالیا بر خلاف بازارهای منطقه ۰.۳۷ درصد افت کرد.

وزارت تجارت چین اعلام کرد که امروز معاون نخست‌وزیر چین، هیو لی، به عنوان رئیس تیم مذاکره‌کننده چین به واشنگتن خواهد رفت و تا ۱۵ ژانویه آنجا خواهد بود.

در بازار فلزات گران‌بها، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا ۰.۴ درصد افت کرد و به ۱۵۵۶.۴۰ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر اونس طلا ۰.۲ درصد افت کرد و به ۱۵۵۷.۱۰ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس آسیا توافق تجاری بازار سهام آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد