Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، با بیان اینکه تغییری مبنی بر تاخیر در زمان حضور قطار در ایستگاه‌ها رخ نداده است، گفت: در زمان پیک تردد‌ها ممکن است به دلیل تقاضای بیش از ظرفیت قطار‌ها کمی بیشتر توقف در ایستگاه‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه گفته شده قطار‌ها در ایستگاه‌های خط ۳ تاخیر زیادی دارند درست نیست، افزود: در ایستگاه‌های خط ۳ کاهش زمان حضور قطار‌ها به ۷ دقیقه را داشته ایم، اما اگر تاخیری رخ داده علت آن تردد‌ها در ساعت پیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت با تاکید بر اینکه تقاضای بیش از ظرفیت قطار‌ها در برخی ایستگاه‌ها از جمله شهید بهشتی و تئاتر شهر علت برخی توقف‌ها و در نتیجه عدم رعایت زمان ۷ دقیقه در جابه جایی مسافران است، تصریح کرد: در خط ۳ مترو هیچ گونه نقص فنی وجود ندارد و در زمان غیر پیک تردد‌ها طبق برنامه ریزی‌های قبلی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان کاهش زمان حضور قطار در ایستگاه‌های خط ۳ مترو وجود ندارد، گفت: در این خط امکان افزایش قطار نیز وجود ندارد، زیرا از یک سو قطار نداریم و از سوی دیگر نبود پایانه امکان تزریق قطار بیشتر را نیز سلب کرده است.

نوبخت با تاکید بر اینکه خط سه طولانی بوده و لازم است قطار به این خط افزوده شود، تصریح کرد: خوشبختانه ساخت پایانه برای این خط در دستور کار بوده و امیدواریم به زودی این مشکل نیز مرتفع شود.

وی ادامه داد: محدودیت عمرانی از حیث نبود پایانه عمده دلیلی است که امکان تزریق واگن قطار به خط ۳ را نمی‌دهد، البته که طبق اخبار واصله پیمانکار برای این بخش در حال انتخاب بوده و به زودی کار‌های عمرانی در این بخش آغاز خواهد شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد

 

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به گفته شهروندخبرنگار ما این پرواز قرار بود  ساعت ١٨:١٠ ، چهارم اردیبهشت ماه از تهران به مقصد مشهد برود که با بیش از ۵ ساعت تاخیر  مواجه شد.

تاکنون مسؤلان هواپیمایی برای این اتفاق پاسخی  نداده اند.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

پرواز ساعت ١٨:١٠ مورخ چهارم اردیبهشت ماه با تأخیر بیش از پنج ساعت پرواز پرشین از  تهران به مشهد مواجه بوده که تمام مسافرین سرگردان بودند و هیچکس پاسخگو نبود .

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو