Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:05:15 GMT

توماس مولر، مسافر احتمالی ژرمن‌ها به المپیک

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۸۳۱۷

توماس مولر، مسافر احتمالی ژرمن‌ها به المپیک

مهاجم پر سابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ ممکن است ژرمن‌ها را در رقابت‌های المپیک 2020 همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اشتفان کونتس که سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های آلمان است،‌ در روز چهارشنبه هفته جاری، نخستین فهرست بازیکنانش را برای حضور در المپیک توکیو اعلام خواهد کرد.

طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها برای 3 سهمیه بازیکنان مسن‌تر، تصور می‌شود داوی زلکه‌ از هرتابرلین، ماکسیمیلان آرنولد از ولفسبورگ و ماکسیمیلان آگشتاین از وردربرمن مورد نظر کادر فنی این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این زمینه هفته‌نامه کیکر امروز گزارش کرد کونتس به استفاده احتمالی از 2 گزینه دیگر نیز فکر می‌کند که شامل توماس مولر از بایرن مونیخ و کوین فولاند از بایرلورکوزن هستند.

مولر 30 ساله که تا سال گذشته عضو تیم ملی بزرگسالان آلمان بود،‌ در 3 جام جهانی حضور داشته و حتی در جام جهانی 2014 با تیم ملی آلمان قهرمان شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمان المپیک توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ماه فوریه رسما اعلام کرد که ‏توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. اما از آن ‏زمان تلاش برای پیدا کردن سرمربی جدید به هیچ وجه آنطور که ‏بایرن انتظار داشت پیش نرفت. ‏

ابتدا به نظر می‌رسید بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن قطعی است ‏ولی او دست بایرن را در پوست گردو گذاشت و چند روز پیش ‏قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. بعد از آن از زیدان به عنوان ‏گزینه اصلی بایرن اسم برده شد که تکذیب شد.‏

از آن زمان انواع و اقسام گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت فصل آینده بایرن ‏مطرح شده است. دیروز برخی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که ‏بایرن از استخدام سرمربی جدید ناامید شده و مذاکره با توخل برای ‏ماندگار شدن او را آغاز کرده است. ‏

شبکه زد‌ دی اف برای اطلاع از واقعیت مدیر ورزشی بایرن، مکس ‏ایبرل، را به برنامه اشپورت‌ اشتودیو دعوت کرد. ایبرل این شایعه را ‏تکذیب کرده و گفت:" تصمیم در این باره قبلا گرفته شده است. ما با ‏هم این تصمیم را گرفتیم، باشگاه و توماس توخل. برای همین نیازی ‏به صحبت کردن دوباره درباره این موضوع نیست. من واقعا از کار ‏کردن با توماس لذت بردم ولی این مساله تمام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • مهمدی هم مسافر پاریس شد + فیلم
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)