Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا امینی جزو بازیگرانی‌ست که او را در سریال های پربیننده ای چون خط قرمز و در قلب من دیده ایم. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است. این بازیگر در سریال در قلب من نقش سینا را ایفا کرد و خوش درخشید.

وقتی امینی در این سریال جلوی دوربین رفت، دانشجو بود و به گفته خودش درس شخصیت شناسی ای که در دانشگاه گذراند به او بسیار کمک کرد تا این نقش را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال ۱۳۸۲ اولین تجربه اش را در سینما کسب کرد و در فیلم وعده دیدار جلوی دوربین رفت. در قلب من نیز اولین تجربه او در تلویزیون بود. وی در ادامه در سریال هایی چون شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، خسته دلان، دزدان غیردریایی، پدر مجرد، راه رفتن روی خطوط، کلانتر، ترمه و... ایفای نقش کرد. اما فیلم بزرگ مرد کوچک جایگاه خاصی در ذهنش دارد.

هم اکنون سریال در قلب من از شبکه آی فیلم در حال پخش است.  این سریال داستانی خانوادگی دارد و روایتگر زندگی دو خانواده است که یکی فقیر و دیگری ثروتمند است. به همین بهانه با پویا امینی ایفاگر نقش «سینا» به گفتگو پرداختیم که در ادامه می خوانید.

این شب ها سریال «در قلب من» را از آی فیلم می بینید؟

نه متأسفانه، ساعتی که این سریال از آی فیلم پخش می شود، درگیر هستم و نمی توانم ببینم. البته دفعات قبل که پخش شده است، دیده ام.

اصولا آی فیلمی هستید؟ نظری درباره این شبکه دارید؟

متأسفانه زیاد وقت نمی کنم کارها را دنبال کنم اما بازپخش سریال ها از آی فیلم باعث مرور خاطرات گذشته می شود. همچنین دیدن کارهای قدیمی نوستالژیک و لذت بخش است. احساس می کنم آی فیلم باید بیشتر به سمت تولید گام بردارد تا بتواند مخاطبان بیشتر و بیشتری را جذب کند.

چه چیزی از سریال در قلب من در ذهن تان مانده است؟

«در قلب من» اولین تجربه حرفه ای من بود و طبیعی است که خاطرات زیادی از آن داشته باشم. اما چیزی که خیلی خوب در ذهنم مانده است، تمرینات نسبتاً سختی بود که در آن زمان داشتیم.  

کدام سکانس های این سریال برای تان ماندگار شده است و دوستش دارید؟

سکانس های زیادی از این سریال در ذهنم مانده است. مثلاً سکانسی را که عقدکنان دایی ام بود، خیلی خوب به یاد دارم. زمانی که این سکانس را ضبط می کردیم من درگیر دو تا از امتحانات دانشگاهم بودم و مدام بین دانشگاه و لوکیشن رفت و آمد می کردم. سکانسی هم بود که من و پارسا تک به تک با همدیگر بسکتبال بازی کردیم. آن سکانس هم خیلی جذاب بود. یا یک سکانس بود که من و خانم غفاری با هم بازی داشتیم و آنقدر خوب در آمد که کارگردان دیگر آن را خرد نکرد و همانطور از آن استفاده کردند. سکانس هایی را که در مدرسه بود هم خیلی دوست داشتم.

کدامیک از ویژگی های شخصیتی نقشی را که در سریال در قلب من بازی کردید، دوست داشتید؟

وقتی قرار است یک شخصیت به اجرا در آید، باید طوری پرداخت شود که قابل اجرا باشد. باید نقش به لحاظ کیفیت برای بیننده باورپذیر شود. مجموعه این عوامل است که دست به دست یکدیگر می دهد و به یک کاراکتر شکل می بخشد. اگر قرار بود که شخصیت پسر این خانواده را تبدیل به یک شخصیت کاملاً سیاه یا سفید کنیم، فکر می کنم از جذابیت کار کم می شد. کلیت این شخصیت را دوست داشتم و به همین دلیل آن را بازی کردم. این شخصیت مشکلاتی داشت که خب طبیعتاً خیلی از جوان های ما در آن زمان درگیرش بودند.

چقدر نقش تان را در این سریال دوست داشتید و با آن ارتباط گرفتید؟

ما حدود دو سه ماه تمرین فشرده و اقدامات مختلف برای آماده شدن به منظور ایفای این نقش داشتیم. تمرینات ورزشی خاصی باید انجام می دادم تا برای این شخصیت که یک ورزشکار بود، آماده شوم. با همسن و سال های خودم و کسانی که در آن سریال در تیم بسکتبال مدرسه بودیم، باید به سختی تمرین می کردیم. اتفاقاً در همان زمان در دانشگاه درس شخصیت شناسی می گذارندم و همین موضوع بیشتر به من کمک کرد تا به نقش نزدیک شوم.  

به نظرتان شرایط بازیگری نسبت به ۲۰ سال قبل که سریالی مانند «در قلب من» ساخته شد، چه تغییراتی کرده است؟

الان شبکه های تلویزیونی متعددی داریم و سخت است که یک بازیگر بتواند خودش را نشان دهد. قبلاً شبکه ها محدود بود و وقتی یک سریال پخش می شد، بازیگرانش به سرعت شناخته می شدند اما الان اینطور نیست. البته این را هم باید مدنظر داشته باشیم که در آن زمان خیلی سخت شما را به کار می گرفتند. آن زمان خیلی دشوار بود که شما به عنوان یک بازیگر بتوانی توانایی خودت را نشان دهی و در کاری حضور پیدا کنی. چون مثل امروز این همه شبکه نداشتیم که برای همه آنها نیاز به فیلم و سریال داشته باشیم. کارها محدود بودند و در نتیجه تعداد بازیگران مورد نیاز هم کم بود. متأسفانه الان ممیزی کمتر شده و افراد مختلف با درجات متفاوت توانایی که گاه از استانداردهای لازم هم برخوردار نیستند، در کارها حضور پیدا می کنند.

کارنامه هنری تان چقدر تحت تأثیر سریال در قلب من قرار گرفت؟

هر کاری که افراد انجام می دهند، جایگاه خاص خودش را در کارنامه شان دارد. من سعی کردم بعد از در قلب من نقش مشابه سینا را بازی نکنم. تلاشم را کردم که از این سریال فاصله بگیرم و کارهای متنوعی انجام دهم و کاراکتر های متفاوت تری را تجربه کنم. با این اوصاف نمی شود از جایگاه ویژه ای که این سریال در کارنامه هنری من داشت، چشم پوشی کرد. اولین بار بود که به من اعتماد شد و نقشی در حد و اندازه یک نقش اصلی به من سپردند. من تا همیشه قدردان این لطف آقای حمید لبخنده هستم.

کدام نقش تان را به طور خاصی دوست دارید؟

نقشی را که در سریال «خورشید و ماه» کار مهدی حسین وند ایفاگرش بودم خیلی دوست داشتم. البته نقش طولانی ای در این کار نداشتم. ولی جذاب بود. نقش هایم را در فیلم «بزرگمرد کوچک» و سریال «راه رفتن روی خطوط» هم خیلی دوست دارم.

دوست دارید ایفاگر چه نقش هایی باشید؟

تمایل دارم نقش هایی را بازی کنم که تا حد امکان از واقعیت شخصیتی خودم دورتر باشد.

به چه ژانری علاقمند هستید؟

اصولاً ملودرام ها را بیشتر دوست دارم. اما این بدان معنی نیست که فقط می خواهم در این ژانر کار کنم.

الان مشغول چه کاری هستید؟

تمرین تئاتر می کنیم که برای بهمن ماه آماده می شود.

برچسب‌ها شبکه آی فیلم تلویزیون بازیگر سینما و تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه آی فیلم تلویزیون بازیگر سینما و تلویزیون شبکه آی فیلم تلویزیون بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تلویزیون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می‌شود نه می‌ریزد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • اتفاق عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»