Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:38:13 GMT

لیگ یک/ ادامه بردهای ساوجی‌ها با فکری

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۹۳۲۷

لیگ یک/ ادامه بردهای ساوجی‌ها با فکری

خوشه طلایی موفق شد دومین پیروزی متوالی را با سرمربی جدیدش و مقابل خوشه طلایی تجربه کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه که به ترتیب در رده‌های دوازدهم و ششم جدول جای داشتند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قشقایی شیراز بازی خانگی برابر خوشه طلایی را با ترکیب محمدرضا خرایی‌فر، علی مغنمیان، ایمان کیانی، اصغر نصیری، نادر هوشیار، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادزاده، سجاد اژدر، محمد قنبری، محمد سرفراز و کامبیز دهقانی آغاز کرد.

 

خوشه طلایی ساوه نیز با نظر محمود فکری در این دیدار از مسلم حق‌شناس، آرش زارع، علی آزادمنش، پوریا زارع، حسین صادقی، علیرضا لشکری، محمدجواد عباسی، علی حسامی، سعید زارع، مرتضی سنجانکی و علیرضا قنبری در ترکیب تیمش بهره برده بود.

 

شاگردان فکری بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان قشقایی موفق شدند توسط محمد قنبری به گل اول بازی برسند.

 

در ادامه قشقایی شیراز دو حمله جدی انجام داد، اما باز هم خوشه طلایی بود که توانست گلزنی کند و این بار با شوت پای چپ استثنایی و راه دور نادر هوشیار به کنج دروازه، گل دوم را بزند.

 

خوشه طلایی که هفته قبل در نخستین حضور فکری توانسته بود نیروی زمینی را با ۳ گل شکست دهد، امروز هم توانست با نتیجه ۲ بر صفر در خانه قشقایی شیراز به برتری دست پیدا کند تا ۳۲ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در جایگاه پنجم جدول لیگ یک قرار بگیرد.

دسته یک قشقایی شیراز خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر