Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به سیل اخیر در استان‌های شرقی کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیأتی مرکب از نمایندگان، معاونت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به سرپرستی کریم یاوری، مشاور و نماینده ویژه خود، مأمور بررسی، کمک و خدمت رسانی به مناطق سیل زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم یاوری، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این هیأت قبل از عزیمت به استان، با هماهنگی مسئولان مرتبط استانی به ویژه با ستادهای بحران در استان اقلام و نیازهای فوری آن‌ها را اخذ و به تمامی زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام تا با فوریت، نسبت به تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مورد نیاز هم وطنان عزیز سیل زده اقدام شود.

نماینده ویژه وزیر کار اعلام کرد: به محض انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین بخشی از اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز مردم که از اولویت برخوردار است، بلافاصله با هماهنگی مسئولین استان حضور پیدا کرده و نسبت به خدمت رسانی تحت مدیریت ستاد بحران استان اقدام خواهیم کرد و البته، تمام امور را با توجه به شرایط به سرعت و فوریت و وقت دنبال کرده و انجام می‌نمائیم.

کد خبر 4824730

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیل سیستان و بلوچستان هرمزگان کرمان قاسم سلیمانی بانک مرکزی ایران قیمت دلار سقوط هواپیما قیمت نفت بازار سهام بورس قیمت سکه بهار آزادی سازمان بورس و اوراق بهادار بورس تهران قیمت یورو تولید نفت قیمت طلا وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

وزیر خارجه نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.

وی افزود: روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود.

وزیر خارجه گفت: بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد.

امیرعبداللهیان: حذف حماس و مقاومت خیال و توهم استواکنش امیرعبداللهیان به حادثه تروریستی در مسکوگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • وزیر کار: کارگروهی برای پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد