Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان ضمن تقدیر از تلاش ­های مدیریت منابع انسانی این شرکت در راستای کمک به ماموریت و ایفای نقش محوری در تحقق اهداف تولیدی شرکت، اظهار داشت: برای اولین بار است که یک شرکت با ماهیت تولید نفت و گاز موفق به دریافت این جایزه شده و توانستیم بین ۱۷۴ شرکت کشوری، به این مهم دست یابیم که این نتیجه رعایت نسبی استانداردها و رویه های جاری مدیریت منابع انسانی در راستای تعالی سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزیابی فرآیندهای منابع انسانی و سطح بلوغ آنها موجباتی را فراهم آورده تا بتوانیم فرآیندها و نگرش های مدیریت منابع انسانی را بصورت مستمر پایش و توسعه بخشیده و از مدل های جدید و متناسب با فرهنگ سازمانی بر مبنای استاندارهای نوین در مدیریت سرمایه های انسانی سازمان بهره گیریم.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با بیان اینکه برای حضور در جایزه ملی ۳۴۰۰۰ منابع انسانی که همه ساله از سوی دانشگاه تهران برگزار می گردد، این شرکت به دو روش مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: روش اول شامل دو بخش ارزیابی براساس توانمندساز ها و فرایند ها  و  تجزیه و تحلیل نگرش ­های منابع انسانی با روش ­های علمی بوسیله نرم افزارهای تخصصی بود و در روش دوم،  نگرش های منابع انسانی از طریق پرسش نامه ارزیابی گردید که در مجموع ۲۲۹ پرسشنامه تکمیل شده توسط کارکنان شرکت، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یدالله پیامنی با تاکید بر اینکه اگر نتوان چیزی را اندازه گرفت، نمی توان آن را کنترل و اگر نتوان چیزی را کنترل کرد، نمی توان آن را مدیریت نمود، گفت: افزایش بهروه وری و بهبود عملکرد سرمایه انسانی، ریشه در سنجش روایی و پایایی فرایندها، نگرش­ها­ و نتایج دریافتی از عملکرد این سرمایه دارد و این مهم با استفاده از  مدل 34000 به طور اثربخشی قابل تحقق است.

گفتنی است، جایزه شرکت بهره برداردی نفت و گاز مارون، 18 دی ماه در حاشیه چهارمین کنفرانس ملی منابع انسانی اعطاء شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مناطق نفت خیز جنوب استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس