Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین شیرزاد» روز دوشنبه در گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: شبکه تعاون روستایی کشور بخش عمده  محصولات کشاورزی از جمله شیرخشک، خرما، زعفران، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی را به صورت حمایتی و توافقی از کشاورزان خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده این محصولات در بورس کالا عرضه و حتی صادر شده است اظهارداشت: اکنون به دنبال صادرات محصولات کشاورزی هستیم

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: اقدامات سازمان تعاون روستایی منجر به کنترل سونامی قیمت گوجه فرنگی و جلوگیری از افت بیش از حد قیمت زعفران شد که این مهم در بهبود شرایط اقتصادی کشاورزان تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون تدارک ورود هشت محصول کشاورزی دیگر به بورس کالا را داریم که بزودی انجام می شود.

گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی روستایی ایران به مدت یک روز و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استانها در محل سازمان مرکز تعاون روستایی ایران برگزار شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی حسین شیرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی حسین شیرزاد وزارت جهاد کشاورزی حسین شیرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • یورو رکورد زد
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا