Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@10:59:49 GMT

آلمان از اغتشاشات در ایران حمایت کرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۰۱۱۷

آلمان از اغتشاشات در ایران حمایت کرد!

 

به گزارش دویچه وله، آلمان امروز دوشنبه در بیانیه ای که در قوانین بین المللی از آن به عنوان دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل یاد شده و در تعارض با منشور ملل متحد قرار دارد، اعلام کرد که از تجمعات غیرقانونی شب گذشته حمایت می کند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آلمان در این خصوص ادعا کرد: بازداشت ها غیرقابل قبول و نقض قوانین بین المللی است! ما این اقدامات را محکوم می کنیم!

گفتنی است، ناارامی های غیرقانونی و پراکنده ای شب گذشته در برخی نقاط تهران برگزار شد که با هوشیاری مردم و نیروی انتظامی ایران پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان اغتشاشات قوانین بین المللی منشور ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد

به گزارش خبرآنلاین،پس از ورود غیرقانونی به سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا، مردی به داشتن رابطه جنسی با اجساد بیمارستان اعتراف کرد.
برنا در خبری نوشت: دیمون تینگی، ۲۹ ساله، روز دوشنبه پس از دستگیر شدن در پی ورود غیرقانونی به بیمارستان دیانا پرنسس ولز در گریمزبی انگلیس در روز یکشنبه، ۱۷ مارس، در دادگاه تاج و تخت گریمزبی حاضر شد.
ورود غیرقانونی وی توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.
تینگی، بدون آدرس ثابت، قبل از اعتراف به دو اتهام خود یعنی ورود غیرقانوین به قصد ارتکاب جنایات جنسی و انجام عمل جنسی بر روی اجساد، برای تأیید نام خود در دادگاه صحبت کرد.
جان تاکری کیو سی، قاضی پرونده دستور یک گزارش روانپزشکی را صادر کرد و به تینگی گفت که زمانی که برای صدور حکم در ۲۷ ژوئن حاضر می‌شود با محکومیت قابل توجهی در زندان روبرو خواهد شد.

پلیس هامبرساید پس از دستگیری تینگی در ماه گذشته گفت که برخورد با این جنایت و پرونده به یکی از اولویت‌های آنها تبدیل شده است.
نیکول الیوت در واکنش به این پرونده گفت: "ما به طور باورنکردنی نزدیک با شرکای خود در سرویس سلامت ملی انگلیس و پزشکی قانونی کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که با تمام اعضای خانواده متوفی که در داخل سردخانه بودند تماس گرفته شده باشد و افسران آموزش دیده ویژه ما به حمایت از خانواده قربانیان ادامه خواهند داد. "
او افزود که این تحقیقات به تحقیقات شناخته شده درباره مدیران مستقل مراسم تشییع جنازه Legacy Independent در هال مرتبط نیست.
همانطور که پیشتر ذکر شد، تینگی در تاریخ ۲۷ ژوئن در دادگاه تاج و تخت گریمزبی محکوم خواهد شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898383

دیگر خبرها

  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین