Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف ۶ طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: "طرح اصلاح جامع نظام بانکی" نیز هفته آینده به صحن ارجاع می‌شود. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز(دوشنبه، 23 دی) این کمیسیون، از تعیین تکلیف 6 طرح تحقیق و تفحص در این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح‌ها از سوی محمدرضا پورابراهیمی، سید‌کاظم دلخوش، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور مطرح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیق و تفحص از "موسسه "آتیه صبا"، "هواپیمایی آسمان" و چند طرح دیگر در جلسه امروز مطرح و تصویب شد، همچنین هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از "بانک شهر"  نیز انتخاب شدند.

لایحه حذف 4 صفر از پول ملی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شدحسین‌زاده بحرینی: زمان حذف 4 صفر از پول ملی فرارسیده استتکرار/حسین‌زاده بحرینی: زمان حذف 4 صفر از پول ملی فرارسیده استیک فوریت لایحه حذف 4 صفر از پول ملی تصویب شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: از آنجا که حدود 40 طرح تحقیق و تفحص نیز در کمیسیون مطرح شده، هفته گذشته با نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص مکاتبه کردم که اگر بر درخواست خود مصر هستند، امروز در کمیسیون اقتصادی حضور یافته و درخواست خود را اعلام کنند که عدم حضور آن‌ها به معنای انصراف از درخواست تحقیق و تفحص است.

حضرتی با بیان اینکه حدود 15 نفر خواهان پیگیری درخواست تحقیق و تفحص خود شدند، اظهار داشت: اسامی منصرف‌شدگان را به هیئت‌رئیسه خواهیم فرستاد و افرادی که پاسخی به مکاتبه ندادند، به معنای انصراف آن‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون اقتصادی از اول تیرماه چند محور کاری را دنبال می‌کند، افزود: برخی از این طرح‌ها و لوایح مانند "لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده"، "طرح اصلاح جامع نظام بانکی" و "لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز" و "لایحه سامانه مؤدیان مالیاتی" در اولویت کار ما بودند و با جدیت آن‌ها را جهت تعیین تکلیف پیگیری کردیم که بررسی اکثرشان رو به اتمام است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت برخی از طرح‌های در دست بررسی کمیسیون متبوعش، گفت: به عنوان مثال " لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش‌افزوده در دستور کار صحن مجلس قرار گرفته است، همچنین بررسی "لایحه سامانه مؤدیان مالیاتی" برای اجرا به دولت ابلاغ شده است و "اصلاح طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی" در صحن علنی تصویب و در حال رفت و آمد میان کمیسیون اقتصادی و شورای نگهبان است، همچنین "طرح اصلاح جامع نظام بانکی" (حذف 4 صفر از پول ملی) نیز هفته آینده به صحن ارجاع می‌شود.

حضرتی ادامه داد: همچنین از ابتدای تیرماه تاکنون حدود 40 الی 50 سوال از وزراء در کمیسیون مطرح شده است که نزدیک 20 سوال مربوط به وزیر اقتصاد و مابقی به وزرای صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور خارجه و... می‌شود و سؤالات باقی‌مانده هفته آینده مطرح و تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حذف چهار صفر از پول ملی کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس الیاس حضرتی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حذف چهار صفر از پول ملی کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس الیاس حضرتی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس حذف چهار صفر از پول ملی کمیسیون اقتصادی کمیسیون های مجلس الیاس حضرتی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت درباره موضوعات ارزی گفت: رئیس مجلس گزارش این جلسه را در نشست علنی ارائه دهد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه ضمن تشکر از رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت بازار ارز و طلا، گفت: در همین راستا به جهت افزایش تفاهم و بهبود عملکرد، جلسات مهمی در این باره در حال برگزاری است و نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی تشکیل شده است.

وی همچنین در این جلسه از رئیس مجلس خواست که گزارش نشست مشترک مجلس و دلوت درباره وضعیت ارز را در جلسه علنی به نمایندگان ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر در این باره ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش التهابات در بازار ارز باشیم و بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟