Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از اطفاء حریق آتش‌سوزی دو خودروی داخل پارکینگ یک مجتمع مسکونی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۸ و ۸ دقیقه امروز ۲۲ دی‌ماه سازمان آتشنشانی از این حادثه باخبر شد که بلافاصله ۳ دستگاه خودروی اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محل حادثه را خیابان شهید همتی فر شهرک ثارالله اعلام کرد و افزود: این آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی رخ داده بود که در ابتدا دو دستگاه خودرو داخل پارکینگ دچار حریق شده بودند که با توجه به بیش از ۱۰ خودرو دیگر که در پارکینگ مجتمع مسکونی پارک شده بودند آتش به سرعت در حال پیشروی بود که توسط آتش‌نشانان مهار شد و همچنین از سرایت آتش به منازل در مجتمع مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشته است، ضمن آنکه علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی خودرو برنا کرمان پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باید نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، یاسم خان‌محمدیان امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: روند پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و تولید نهال در سال جاری برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل آتش‌سوزی، افزود: لازم است نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیران منابع طبیعی شهرستان‌ها برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع از مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران منابع طبیعی، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

خان‌محمدیان ادامه داد: لازم است ضمن توجه جدی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نسبت به تولید شش میلیون اصله نهال در استان اقدام شود.

کد خبر 745447

دیگر خبرها

  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان