Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی شیعیان لبنان ضمن اعلام اینکه ترور فرماندهان مقاومت را اقدامی پیش‌دستانه از سوی آمریکا برای باقی ماندن در عراق خواند، تصریح کرد، امروز رویارویی به سطح چالش مستقیم با رژیم صهیونیستی و حامیان آن بویژه آمریکا رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «علی الخطیب» معاون ریاست شورای عالی اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد، رویارویی امروز به سطح «چالش مستقیم با دشمن اسرائیلی» و حامیان آن در غرب به نمایندگی ایالات متحده آمریکا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، شیخ الخطیب تصریح کرد: آمریکا دریافته بود باقی ماندنش در عراق سخت خواهد بود و پس از آنکه مقاومت عراق مقابله با تروریست‌های دو گروهک داعش و القاعده را به پایان رساند نوبت نقش آمریکایی‌ها در عراق فرا خواهد رسید؛ به همین دلیل تلاش کردند که انتقام بگیرند و با قتل دو فرمانده یعنی «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» (در عراق) باقی بمانند.

وی ادامه داد: (هضم) زدن پایگاه «عین الاسد» حتما موضوعی آسان برای آمریکایی‌ها نخواهد بود، ما به ایران و ملت ایران درود می‌فرستیم که شایستگی خود را در دفاع از این منطقه و فرزندان آن ثابت کند.

الخطیب در ادامه خطاب به برخی طرف‌ها در لبنان گفت: مقاومت و سلاحی که از آن انتقاد می‌کردید همان چیزی است که امنیت و کرامت را برای لبنان به ارمغان آورد، به ملت آن آزادی و عزت داد و مانع از حملات دشمن اسرائیلی به لبنان شد.

وی سپس از عدم مسؤولیت‌پذیری برخی در لبنان نسبت به وضعیت کنونی ابراز تأسف کرد و گفت، وضعیت اقتصادی و اجتماعی کنونی درباره مشکلات زیادی در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی و اجتماعی هشدار می‌دهد و هر کسی احساس مسؤولیت می‌کند باید برای تشکیل دولت تلاش کند.

ایران در پاسخ به ترور فرماندهان مقاومت به دست آمریکا، چهارشنبه گذشته پایگاه عین الاسد را هدف گرفت و به آن خسارت‌هایی وارد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان انتقام سخت جبهه مقاومت نابودی اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.   یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.   وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.   اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره وزیر خارجه اسبق: رهبری اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند ولی احمدی نژاد مانع شد (فیلم) با ترامپ چه کنیم؟ / مذاکرات موازی قبل از انتخابات آمریکا آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است