Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@13:58:54 GMT

سروش رفیعی به سپاهان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۱۴۸۴

سروش رفیعی به سپاهان پیوست

به گزارش صدای ایران سروش رفیعی به عنوان چهره ویژه نقل و انتقالات در زمستان، در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد و حضور در سپاهان گرفت.

رفیعی که سابقه حضور در تیم‌های مطرح فولاد خوزستان، تراکتور، پرسپولیس و شهرخودرو را در کارنامه دارد و در زمان حضور کارلوس کی‌روش نیز تجربه حضور در تیم‌ملی را در کارنامه داشت، اکنون بعد از نیم فصل حضور در شهرخودرو، از این تیم جدا شده و طی توافقی با مسوولان سپاهان و با نظر امیر قلعه نویی راهی این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




شماره هفت تکنیکی و پاسور سابق پرسپولیس که سابقه همکاری با امیر قلعه نویی را در زمان حضورش در تراکتور در کارنامه دارد، اکنون بار دیگر با این مربی پرافتخار در فوتبال ایران همکاری خواهد کرد و باید دید این همکاری در این فصل منتهی به دستیابی طلایی‌پوشان به عنوان قهرمانی خواهد شد یا خیر.


سپاهان که در کورس قهرمانی لیگ نوزدهم قرار دارد و جزو تیم‌های مدعی جام حذفی نیز محسوب می‌شود، در این فصل با امیر قلعه نویی مجوز حضور دوباره در لیگ قهرمانان را نیز به دست آورده و تجربه بالای سروش رفیعی می‌تواند یکی از پوئن‌های مثبت این تیم در ادامه مسیر تلقی شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لیگ برتر صدای ایران نقل و انتقالات زمستان سپاهان فولاد خوزستان تراکتور شهر خودرو قلعه نویی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امروز در اولین مسابقه برگشت دور دوم انتخابی جام جهانی موفق شد در یک بازی نفسگیر ترکمنستان را با یک گل شکست دهد.

مهمترین اتفاق در ترکیب امروز تیم ملی، حضور سیدحسین حسینی در چارچوب دروازه ایران بود. این درحالی است علیرضا بیرانوند به عنوان گلر اول تیم ملی در زمان امیر قلعه‌نویی شناخته می‌شود.

با این حال فیکس شدن حسینی پس از بیانیه عجیب استقلال و پیشنهاد به سرمربی تیم ملی برای بازی دادن ملی‌پوشان این تیم، موجب تعجب زیادی شد.

اما سید حسین حسینی در مجموع عملکرد خوبی در عشق آباد داشت و با بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی جواب اعتماد امیر قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی را داد. این یک کلین شیت مهم برای سیدحسین به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • اوقات خوش ژنرال در عشق آباد (عکس)
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت مقابل ترکمنستان به تاریخ پیوست
  • امیر قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست؛ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت‌مان با ترکمنستان به تاریخ پیوست