Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:03:14 GMT

جنگ جهانی، جنگ ستارگان را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۱۵۷۱

جنگ جهانی، جنگ ستارگان را شکست داد

مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹، هفته گذشته برگزار شد و فیلم ۱۹۱۷ که در چند بخش نامزد بود، دو جایزه به دست آورد و این جوایز با افزایش فروش چشم‌گیر، توانستند این فیلم را به صدر جدول فروش هفتگی برسانند.

فیلم ۱۹۱۷، درباره جنگ جهانی دوم است و روایتی بریتانیایی از آن روزها ارائه می‌دهد، دو سرباز جوان و کم تجربه ارتش انگلیس به نام شوفیلد و بلیک برای انجام مأموریتی ناممکن باید وارد منطقه دشمن شوند و یک پیام را به فرمانده بریتانیایی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفود در اعماق خاک دشمن، برا متوقف کردن عملیاتی لو رفته است که احتمال کشته شدن هزاران سرباز دوست و دشمن در آن وجود دارد که یکی از آنها برادر بلیک است.

فیلم ۱۹۱۷ به کار گردانی سام مندس ساخته شده و بازیگران آن جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کمبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن و... هستند.

۱۹۱۷ در سومین هفته نمایش، در فروش هفتگی ۳۶ میلیون دلار فروش داشته و در صدر جدول فروش هفتگی جای گرفته است، فروش جهانی این فیلم نیز ۶۰ میلیون دلار بوده است.

جنگ ستارگان، خیزش اسکای واکر (Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker) در رتبه دوم فروش هفتگی در هفته چهارم نمایش با فروش ۱۵ میلیون دلار و فروش جهانی ۹۸۹ میلیون دلار جای دارد.

در جایگاه سوم هم جومانجی مرحله بعد (Jumanji:The Next Level) قرار گرفته است. این فیلم ماجراجویانه در هفته پنجم نمایش، فروش هفتگی ۱۴ میلیون دلار و فروش جهانی ۶۷۱ میلیون دلار را در کارنامه داشته است.

در جایگاه چهارم، فیلم مثل یک رییس (Like a Boss) جای دارد.

این فیلم، داستان دو دوست صمیمی است که یک شرکت تولید محصولات زیبایی راه می‌اندازند اما ایده‌های آن‌ها متفاوت است و یک پیشنهاد خرید سهام، دوستی آن‌ها را در معرض آزمایش قرار می‌دهد. آن دو متوجه می‌شوند که تفاوت‌هایی که از آن‌ها یک زوج بی همتا ساخته بود، حالا تبدیل به ابزار جنگ متقابل شده است.

کارگردان مثل یک رییس، میگل آرتتا است و بازیگران آن نیز تیفانی هدیش، رز بیرن، سلما هایک و ...  بوده‌اند.

این فیلم در هفته نخست نمایش و در فروش هفتگی ۱۰ میلیون دلار فروش داشته و نمایش جهانی آن آغاز نشده است.

پنجمین فیلم فروش هفتگی، فیلم فقط بخشش (Just Mercy) است.

داستان این فیلم درباره‌ وکیل جوان به نام برایان استیونسون است که تجربیات خود را بازگو می‌کند  و این میان از پرونده‌ یکی از زندانیان محکوم به اعدام سخن می‌گوید که وی برای آزادی‌اش تلاش بسیاری کرده بود.

فقط بخشش با کارگردانی داستین دنیل کرتون و بازی مایکل بی جوردن، جیمی فاکس، بری لارسون و... در هفته سوم فروش هفتگی ۱۰ میلیون دلار و در فروش جهانی نیز ۱۰ میلیون دلار فروش داشته است.

پنج فیلم دوم فروش هفتگی از این قرار است:

زنان کوچک  (Little Women)،  در هفته سوم نمایش با فروش هفتگی ۷ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۰۷ میلیون دلار

زیر آب (Underwater)، در هفته اول نمایش، با فروش هفتگی ۷ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۴ میلیون دلار

انیمیشن یخ‌زده ۲ (Frozen II)  در هفته هشتم نمایش، در فروش هفتگی ۵ میلیون دلار و فروش جهانی یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون دلار

چاقوکش‌ها (Knives Out) در هفته هفتم نمایش، با فروش هفتگی ۵ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۶۵ میلیون دلار

انیمیشن جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise)، در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی ۵ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۱۵ میلیون دلار

برچسب‌ها هالیوود فروش فیلم ها جنگ جهانی دوم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فروش فیلم ها جنگ جهانی دوم هالیوود فروش فیلم ها جنگ جهانی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۱ هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند. مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. ساعت ۵ عصر تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۴۲ هزار مخاطب داشت و از آنجایی که این فیلم تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه، اکران فوق‌العاده داشت، توانست سرجمع ۵۸ هزار مخاطب داشته باشد.

مست عشق در شرایطی این عنوان را در میان آثار یک دهه اخیر از آن خود کرده که احتمالا توانسته رکورد نمایش روز نخست سینمای پس از انقلاب را نیز بشکند که این ادعا با توجه به در دسترس نبودن آمار دقیق تعداد مخاطبان روز نخست فیلم‌های دهه‌های ۶۰ تا ابتدای ۹۰، نمی‌تواند چندان دقیق باشد.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

استقبال ۵۱ هزار نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینما‌های کشور، طی روز گذشته، ۲۰ هزار مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷ هزار مخاطب جذب کند.

این میزان استقبال سبب شد تا سینما‌ها برای روز گذشته، میزبان ۱۱۰ هزار مخاطب با ۷ میلیارد تومان فروش باشند که یک آمار قابل‌قبول برای گیشه چهارشنبه به حساب می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • این خبرها را از دست ندهید