Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنزاس سیتی چیفس و گرین بی پکرز راهی فینال های کنفرانس شدند.

طرفداری- تکلیف فینال های کنفرانس AFC و NFC روشن شد. 

بعد از راهیابی تنسی تایتنز و سن فرانسیسکو فورتی ناینرز به فینال های کنفرانس، اکنون حریف آن ها نیز مشخص شد. در یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ پلی آف، کنزاس سیتی چیفس در خانه موفق به شکست 31-51 هیوستون تکسنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیفس در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در ابتدای کوارتر دوم 0-24 عقب بود و تنها در 3:30 دقیقه توانست 3 تاچ داون به ثبت برساند و تا پایان نیمه اول نه تنها اختلاف را جبران کند، بلکه پیش نیز بیافتد. چیفس 41 امتیازی متوالی به دست آورد و در انتها با ران 7-51 بازی را به اتمام رساند. 51 امتیاز کنزاس، بیشترین امتیاز آن ها در بازی های پلی آف است.

پاتریک ماهومز شبی تاریخی را سپری کرد. او در این بازی به اولین بازیکن تاریخ لیگ NFL از سال 1950 تبدیل شد که در یک بازی پلی آف 300 یارد پاس، 5 تاچ داون و 50 یارد راش به ثبت می رساند. ماهومز جوان ترین کوارتربک تاریخ پلی آف است که در یک بازی 5 تاچ داون می آورد. او اکنون در رتبه دوم بیشترین پاس تاچ داون تاریخ چیفس در پلی آف قرار دارد. علی رغم 388 یارد پاس، 3 تاچ داون و 37 یارد راش، دی شاون واتسن نتوانست مانع شکست تکسنز شود و هیوستون هنوز نتوانسته است که 2 بازی متوالی در پلی آف یک فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. 21 امتیازی که تکسنز در کوارتر نخست به دست آورد، بیشترین امتیاز آن ها در یک کوارتر بازی های پلی آف است. چیفس برای دومین سال متوالی راهی فینال AFC شد.

در دیگر بازی مرحله دویژنال راند، گرین بی پکرز با شکست 23-28 سیاتل سی هاوکس بعد از 3 سال بار دیگر به فینال NFC رسید. این نهمین شکست متوالی سیاتل سی هاوکس در زمین گرین بی بود و آن ها از سال 1999 نتوانستند پکرز را در خانه شکست دهند. از سال 2010 که پیت کرول سرمربی سیاتل شده است، سیاتل 6 بار در خانه در پلی آف بازی کرده است که تمام آن ها را برده است اما در 9 بازی خارج از خانه تنها 3 پیروزی به دست آورده است (به غیر از سوپربول). در 4 دیدار قبلی این دو تیم در پلی آف، هر تیمی که میزبان بوده است در نهایت به پیروزی رسیده است. راسل ویلسن نیز در 14 دیدار از 15 دیداری که در پلی آف تجربه کرده است، حداقل 1 پاس تاچ داون به ثبت رسانده است. آرون راجرز اکنون پنجمین فینال NFC را تجربه خواهد کرد. او در 4 تجربه قبلی تنها یکبار به پیروزی رسیده است.

به این ترتیب دو تیم کنزاس سیتی چیفس و تنسی تایتنز فینال AFC و تیم های سن فرانسیسکو فورتی ناینرز و گرین بی پکرز فینال NFC را برگزار خواهند کرد.

مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای