Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی توسط بالگرد‌های اورژانس هوایی در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع این حادثه دو فروند بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر و زاهدان در مناطق سیل زده حاضر و خدمات فوریت‌های پزشکی را به هموطنان ارائه کردند و امروز نیز یک فروند بالگرد هوایی گناباد به این منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان اورژانس کشور در این سفر ضمن بازدید از مناطق سیل زده از نزدیک در جریان وضعیت خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی قرار خواهد گرفت و با مسئولان این استان درباره بحران سیل رایزنی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی علوم پزشکی سیل سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

 وقوع سیل در اسفندماه ۱۴۰۲ در جنوب سیستان و بلوچستان که باعث خسارت به زیرساخت‌ها راه‌ها و روستاها شده بود که سیل کمک‌های مردمی، سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ساعات ابتدایی وقوع سیل به کمک مردم منطقه آمدند و با امدادرسانی به‌موقع از بروز خسارت‌های جانی جلوگیری شد.
 
 و کمک‌های غذایی و گرمایشی توسط گروه‌های مردمی، بسیج و سپاه و سایر ارگان‌ها و گروه‌های جهادی از سراسر کشور به مردم سیل‌زده رسید.
 
 با فروکش کردند سیل و مساعد شدن شرایط نیز دستگاه‌های خدمات‌رسان و گروه‌های جهادی در تلاش برای بازسازی و ترمیم مناطق سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان هستند.
 
به گفته مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، راهداران جنوب استان با مساعد شدن شرایط با ۱۷ پیمانکار در ۱۷ جبهه مشغول ترمیم جاده‌های خسارت‌دیده شده هستند.
 
 وی بیان کرد: پیمانکاران در حوزه‌های مختلف و در هر ۱۳ شهرستان جنوب استان ترمیم بغل‌بندی و آب بردگی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی هستند.
  همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز باتوجه‌به خسارت‌های وارده به منازل مسکونی در روستاها در تلاش برای تکمیل و ترمیم خانه‌های مردم هستند.
 
 لک زایی قائم‌مقام آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در سیل اخیر خطوط آب‌رسانی دچار شکستگی و خسارت شده بود بیان کرد: تمامی خطوط آب‌رسانی که بر اثر سیل دچار شکستگی و آسیب شده بود ترمیم و آب لوله‌کشی در تمامی روستاها پایدار است.
 
 وی افزود: تمامی نقاط حادثه‌خیز که ۵۳۰ روستا تحت تنش سیل قرار گرفته بودند در حال حاضر مرتفع شده است.
 
 همچنین بر اثر سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان ۳۶۸ مدرسه خسارت و آسیب دیدند که تلاش برای تجهیز و بازسازی آنها در چند مرحله آغاز شده است.
 
 به گفته حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در مرحله اول ارسال تجهیزات که در اسفندماه سال گذشته انجام شد بیش از ۳ میلیارد تومان تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شد.
 
 وی ادامه داد: مرحله دوم ارسال تجهیزات با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مناطق آسیب‌دیده از سیل با نام شهدای دانش‌آموز به دانش‌آموزان مناطق آسیب‌دیده از سیل هدیه شد.
 

 خان‌محمدی نیز از ارسال مرحله سوم تجهیزات به مناطق در مردادماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تجهیزات تکمیلی باهدف مرتفع‌سازی مشکلات و کمبودها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه پیشرو خواهد بود و امیدواریم با حمایت‌های دولت مردمی و کمک خیرین عزیز و همیشه همراه مسئله‌آموزش و پرورش و موضوع تجهیزات را بتوانیم به‌سرعت حل نماییم.
 
 رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۶۸ مدرسه در سیل اسفندماه دچار آسیب شده‌اند و در سه حوزه برای ایجاد شرایط مطلوب برای تحصیل دانش‌آموزان برنامه‌ریزی انجام شده که شامل تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا، بحث تعمیرات مدارس و تأمین تجهیزات است که در بحث تکمیل پروژه‌ها بیش از ۶۰ کلاس درس طی یک ماه آینده در این استان تکمیل، تجهیز و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان