Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:55:33 GMT

دستگیری قاتل شب‌گذشته مینودشت در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۲۱۳۵

دستگیری قاتل شب‌گذشته مینودشت در گنبدکاووس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت از آغاز رسیدگی به پرونده قتل شب گذشته این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، حسینعلی ایزد گفت: قاتل 46 ساله دیشب در یکی از روستاهای مینودشت هنگام درگیری با ضربات چاقو سبب مرگ یک جوان 27 ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: قاتل پس از ارتکاب جرم، متواری گشته و با حضور مستمر بازپرس دادسرا و تلاش فرمانده انتظامی شهرستان و نیروهای تحت‌الامر نیمه‌شب گذشته دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت گفت: قاتل، اختلافات خانوادگی را انگیزه قتل عنوان کرد.
پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مینودشت در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل دستگیری استان گلستان قتل دادستان عمومی انقلاب شهرستان مینودشت قتل در مینودشت شب گذشته مینودشت گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز و غیر بومی در حوزه استحفاظی این شهرستان، خبر داد.

مجتبی استوار زاده گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی مامورین گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیر مجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار رأس جبیر نیز کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در حین بازپرسی از متهمین، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار نموده اند و در این خصوص قرار تامین کیفری متناسب صادر شد.

وی افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از نود و یکروز تا سه سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید