Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که از باشگاه استقلال اخباری درباره جدایی برخی از بازیکنان این تیم به گوش می رسد اما سرپرست باشگاه نظر دیگری دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین ساعات نقل و انتقالات اخبار متفاوتی درباره جدایی برخی از بازیکنان استقلال به گوش می رسد. بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، علی دشتی و یکی دونام دیگر که گفته می شود در صدد فسخ و جدایی هستند اما اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی این باشگاه با این موضوع مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دقایقی قبل به خبرنگارانی که جلوی باشگاه استقلال حضور داشتند گفت:

” به هیچ بازیکنی اجازه جدایی از استقلال را نمی دهیم.”

اسماعیل خلیل زاده  سرپرست باشگاه استقلال با گفتن این جمله از هواداران عذرخواهی کرده و به آن ها قول داد بعد از انجام جلساتش در باشگاه پاسخگوی سوالاتشان باشد.

باید دید آیا در ساعات باقیمانده زمان نقل و انتقالات زمستانی و در حالی که برخی بازیکنان و مدیربرنامه هایشان برای جدایی در این باشگاه حضور دارند ، نظر خلیل زاده تغییر می کند یا خیر؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دشتی اسماعیل خلیل زاده استقلال باشگاه استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال علی دشتی مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مربی تیم تراکتور بعد از اتفاقات عجیب و شعارهای تند و باورنکردنی هواداران تراکتور علیه بازیکنان، پشت آنها ایستاد و در حالی‌که بغض کرده بود، استعفای خود را از سمت مربیگری در تیم تراکتور اعلام کرد.

او روز گذشته راهی باشگاه تراکتور شد و یک جلسه با پاکو خمس برگزار کرد و تصمیم خود را به اطلاع سرمربی تراکتور رساند. خمس با اعلام حمایت از او، توصیه کرد که نصرتی چند روز استراحت کند و سپس به تمرینات تیمش برگردد.

با این حال نصرتی اعلام کرد به هیچ وجه راضی به بازگشت نیست و قطع دارد همکاری خود را با تیم تراکتور به پایان برساند. این در حالی است که برخی از هواداران تراکتور واکنش تندی به مصاحبه نصرتی داشتند و معتقد بودند که او نباید در رسانه‌ها پیرامون شعارهای توهین‌‌آمیز هواداران علیه بازیکنان، اعتراض می‌کرد.

همچنین به نظر نصرتی قصد برگزاری جلسه با هوشنگ نصیرزاده را داشته تا قراردادش را فسخ کند اما موفق به این کار نشده و این موضوع به زمانی دیگر منتقل شده است.

به هر حال به نظر می‌رسد مربی تراکتور دیگر قصد کار در این تیم در مقطع فعلی را ندارد تا جدایی کاپیتان سابق از جمع قرمزهای تبریزی تا حدی قطعی باشد، هرچند که هنوز قرارداد او فسخ نشده است.

دیگر خبرها

  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • اولین خبر رسمی در مورد جانشین خمس
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس