Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باعث افتخارم است که بعد از هفت سال به عنوان مربی در اینجا کار می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه مسئولین با باشگاه شهرخودرو تماس گرفتند تا رضایت او را جلب کنند و همچنین ارقام سنگینی که در حدود 5 میلیارد برای این انتقال مطرح شده است، اظهار داشت: اینکه چه کسی زنگ زده و تماس داشته را واقعاً من خودم هیچ اطلاعی ندارم؛ در هر صورت این اتفاقی که افتاد انتقالی بود که بین دو باشگاه صورت گرفت و خیلی سریع و بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این انتقال منافع دو باشگاه خیلی خوب تأمین شد. خوشحالم که اینجا هستم و باعث افتخارم است که بعد از هفت سال به عنوان مربی در اینجا کار می‌کنم. می‌دانم که در این چند وقت هواداران اذیت شدند چون این تیم بلاتکلیف بود. با کمک خدا و تعامل خوبی که بین باشگاه‌های پرسپولیس و شهرخودرو انجام شد انتقال خیلی خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم منشاء و شروع خوبی برای افتخارات آینده باشد.

یحیی درمورد اینکه هواداران شهرخودرو از این اقدام او ناراحت هستند، عنوان کرد:‌ من به هواداران خوب مشهدی حق می‌دهم ولی در فوتبال حرفه‌ای خیلی اتفاق ها ممکن است بیافتد در فوتبال حرفه‌ای چیزی که خیلی مشخص و مهم است بحث منافع باشگاه‌ها است. شک نکنید اگر من  به اینجا آمده‌ام منافع باشگاه شهرخودرو هم تأمین شده و آنها هم راضی بودند که این انتقال صورت گرفته است.

گل‌‌محمدی افزود: من یک سال و نیم خوب را در این تیم داشتم و شاهد روزهای خوب و بد زیادی را با این تیم داشتم. انصافاً حمایت خیلی خوبی از تیم ما صورت گرفت و جا دارد از تک‌تک اعضای باشگاه به خصوص بازیکنان خوب تیم که با سختی‌ها و مشکلاتی که داشتند خیلی کمک کردند برای اینکه این تیم به این جایگاه برسد.

سرمربی پرسپولیس  درمورد اینکه نام او به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شده بود و به نظر می‌رسد با حضور در پرسپولیس شانس حضور در تیم ملی را از دست داده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم در بحث ملی حداقل از لحاظ تجربه برای من مقداری زود بود این فرصت وجود دارد که در آینده بتوانم این شانس را پیدا کنم و حداقل به عنوان کاندیدا انتخاب شوم اما برای من حضور در پرسپولیس نمی‌گویم بیشتر از تیم ملی اما کمتر از تیم ملی هم نیست واقعاً خوشحالم  از این اتفاق خوبی که افتاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی فوتبال پرسپولیس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی