Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان‏، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از نشست سه جانبه روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو در روز دوشنبه خبر داد.

سرتیپ "علی المملوک" رئیس دفتر امنیت ملی سوریه به نمایندگی از دمشق و "هاکان فیدان" رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به نمایندگی از آنکارا در این نشست حضور داشتند.

به گزارش سانا، طرف سوری در این نشست از طرف ترکیه‌ای خواست به حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال سوریه و حفظ وحدت ملت آن پایبند باشد و سریع و کامل از خاک این کشور خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المملوک همچنین بر عزم دولت سوریه برای ادامه مبارزه با تروریسم و آزادسازی تمام استان ادلب از وجود تروریست‌ها و بازگرداندن حاکمیت دولت بر این منطقه که ضامن امنیت و سلامت شهروندانی باشد که تروریست‌ها از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند، تأکید کرد.

او همچنین ضرورت پایبندی ترکیه به توافقنامه سوچی در مورد ادلب مورخ ۱۷-۹-۲۰۱۸ به ویژه بند‌های مربوط به تخلیه منطقه از تروریست‌ها و تسلیحات سنگین و بازگشایی جاده حلب- لاذقیه و حلب- حماه را یادآور شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست سوریه در مسکو روسیه و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟