Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه ماشین سازی تبریز اجازه جدایی به مسیح زاهدی را ندادند تا او نتواند به فوتبال آذربایجان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی سامان نریمان‌جهان و حضور او در نفتچی آذربایجان، مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان نیز خواستار جدایی از جمع ماشین‌سازان شده بود تا در نیم‌فصل دوم برای تیم دیگری به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیح زاهدی مذاکرات جدی خود را با یک تیم آذربایجانی نهایی کرده بود تا درصورت فسخ قرارداد با ماشین‌سازی، مثل نریمان‌جهان راهی کشور آذربایجان بشود ولی مدیران این باشگاه تبریزی بعد از مذاکرات چند روزه به جدایی این مدافع رضایت ندادند تا زاهدی با حضور در تمرینات این تیم فعلا نتواند لژیونر شود.

در نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه ماشین‌سازی نتوانست پنجره بسته‌اش را باز کند و بازیکن بگیرد و از سوی دیگر احمدرضا زنده‌روح و سامان نریمان‌جهان نیز از این تیم جدا شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسیح زاهدی ماشین سازی سامان نریمان جهان سامان نریمان جهان ماشین سازی مدافع ماشین سازی مسیح زاهدی نفتچی آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گل زاهدی مانع از شکست خانگی آویسپا مقابل جوبیلو ایواتا شد + فیلم

درچارچوب هفته نهم جی لیگ ژاپن تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در ورزشگاه خانگی اش میزبان جوبیلو ایواتا بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

جوبیلو ایواتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ۳۰ و ۴۷ ریو گرماین موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا جوبیلو ایواتا ۲ بر صفر از میزبانش پیش بیفتد.

آویسپا که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حملات زیادی روی دروازه جوبیلو ایواتا زد و در نهایت شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم موفق شد در دقایق ۶۰ و ۷۸ برای تیمش گلزنی کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زاهدی تاکنون موفق شده در ۶ بازی ۵ بار برای آویسپا گلزنی کند.

آویسپا با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جی لیگ ژاپن قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۲ گل زاهدی مانع از شکست خانگی آویسپا مقابل جوبیلو ایواتا شد + فیلم
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • شهاب زاهدی سریع ترین بازیکن «آویسپا» شد
  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • فرار آویسپا از شکست با ۲ گل تماشایی شهاب زاهدی +ویدئو
  • جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد؛ پای رقم دلاری در میان است!
  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور