Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا به انصراف کوری بوکر، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی در واکنش به انصراف کوری بوکر، نماینده مجلس سنا و یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از ادامه رقابت در این انتخابات، با تمسخر نوشت: فوری واقعا مهم (شوخی می‌کنم) بوکر که در نظرسنجی‌ها در حد صفر بود هم اکنون از رقابت‌های مقدماتی دموکرات‌ها کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امشب می‌توانم با خیال راحت استراحت کنم. خیلی نگران بودم که روزی با ایشان رو در رو خواهم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور آمریکا سنا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو لیبرمن درگذشت

به گزارش صدای ایران، «جو لیبرمن» سناتور پیشین آمریکایی که به داشتن مواضع ضدایرانی شهره بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت.
به نوشته ایسنا، خانواده جو لیبرمن روز پنجشنبه مرگ این سناتور و نامزد پیشین پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را پس از تحمل عوارض ناشی از سقوط اعلام کردند.
لیبرمن دموکرات برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ به سنا راه یافت و در سال ۲۰۱۳ و پس از چهار دوره ۶ ساله حضور در کنگره، بازنشسته شد.
او در سال ۲۰۰۰ معاون «ال گور» در رقابت‌های انتخایات ریاست‌جمهوری آمریکا بود اما آن‌ها در آن سال، انتخابات را به «جورج بوش» باختند. او اولین یهودی بود که برای این پست درنظر گرفته شده بود.
این سیاستمدار حامی رژیم صهیونیستی همچنین در سال ۲۰۰۴ تلاش کرد نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری شود اما به دلیل حمایت از جنگ عراق، از رسیدن به این هدف ناکام ماند.
لیبرمن پس از آن از دموکرات‌ها فاصله گرفت و در سال ۲۰۰۸ از «جان مک‌کین» در مقابل «باراک اوباما» حمایت کرد اما در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ بار دیگر حامی «هیلاری کلینتون» و «جو بایدن» نامزدهای حزب دموکرات شد.
این سناتور سابق آمریکایی که پای ثابت سخنرانی در تجمعات گروهک ترویستی منافقین بود، همچنین ریاست گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را برعهده داشت؛ گروهی که در سال ۲۰۰۸ و برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای تشکیل شد.


دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • جو لیبرمن درگذشت
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!